کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: گرانت می‎خواست به خاطر مرگ مادرم مرا مقابل لیورپول بازی ندهد

هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی گفت مربی وقت این تیم می خواسته وی را از ترکیب این تیم مقابل لیورپول کنار بگذارد به این دلیل که تنها یک هفته از مرگ مادرش می‎گذشت.


به نقل از مهر، فرانک لمپارد در گفتگویی که با دیلی میل انجام داده عنوان کرده که با فوتبال با مرگ مادرش کنار آمده است.

 

 

وی گفت: " تنها یک هفته از مرگ مادرم گذشته بود که باید در دیدار برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول در استمفوردبریج بازی می‌کردیم. شب قبل از بازی آورام گرانت، سرمربی تیم، به اتاقم آمد و گفت نمی خواهد مرا در ترکیب قرار دهد."


لمپارد ادامه داد: " من به او التماس کردم اجازه دهد بازی کنم. استیو کلارک، دستیار وی، با این مربی صحبت کرد و متقاعدش کرد که بازی کنم و من در وقت  اضافه از روی ضربه پنالتی گل زدم."


بازیکن حال حاضر منچسترسیتی که در پایان فصل به نیویورک سیتی خواهد پیوست، ادامه داد: " فوتبال بخش بزرگی از زندگی مرا تشکیل می‌دهد و این چیزی است که به من کمک کرد تا با مرگ مادرم کنار بیایم. من با فوتبال می‎توانستم همه چیز را از ذهنم دور کنم. من یک فوتبالیست بودم و با آن می‎توانستم چیزی را که نمی‌خواهم از خود دور کنم."


لمپارد گفت: "مرگ مادرم نقشی محوری در زندگی و طرز تفکرم داشت. من همواره به موضوعات اصلی فکر کرده و در خصوص آنها نگرانی داشته‎ام. فوتبال می‎تواند نگرانی‎های مرا تغییر دهد. مرگ مادرم برای من کمی ترس به همراه داشته چراکه خیلی ناگهانی اتفاق افتاد و بر زندگی همه آنهایی که اینگونه اتفاقات برایشان رخ داده، تاثیر گذاشته است. من اکنون با مقداری ترس از اینکه خبر بدی بشنوم، زندگی می‎کنم. این یک چیز وحشتناک است."


وی ادامه داد: " من الان نسبت به قبل از اینکه مادرم بمیرد، آدم جسورتری شده ام. شاید این باعث شده که مرد شوم و خودم برای زندگی‎ام تصمیم‎گیری کنم. وقتی که جوان‎تر بودم تلاش می‎کردم تا همه را راضی نگه دارم اما وقتی مادرم درگذشت فکر کردم باید شروع کنم به انجام کارهایی که واقعا برایم مهم هستند. من مصمم تر شدم تا بتوانم پیام درست را بگیرم."





90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد