کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فان‌خال: مثل چلسی، آرسنال هم می‌تواند فوتبال را ویران کند

سرمربی تیم منچستریونایتد بعد از تساوی با آرسنال، توپچی‌های لندن را تیمی با تاکتیک ضدفوتبال معرفی کرد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،  شب گذشته بعد از آنکه در هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد برتری یک بر صفر مقابل آرسنالی‌ها با تساوی یک بر یک عوض کرد،‌ لویی فان‌خال با عصبانیت در کنفرانس خبری حاضر شد.

  

این مربی هلندی که امسال هدایت اولدترافوردی‌ها را برعهده گرفت، با جملاتی به خبرنگاران حاضر گفت تیمش فوتبال زیبایی نمایش داده اما حریف یعنی توپچی‌ها با پیروی از سبک دفاعی تیم چلسی،‌ موفق به گرفتن امتیاز از آنها شده‌اند.


فان خال اظهار داشت:فکر می‌کنم فاصله سبک بازی که میان چلسی و منچستریونایتد است، هم اکنون باعث شده تا آرسنالی‌ها هم بتوانند یک بازی را به پایان برسانند. به نظرم آنها هم می‌توانند یک بازی را ویران کنند.


او ادامه داد: وقتی تیم شما با برتری یک بر صفر ، فوتبالی زیبا و تماشایی را به معرض نمایش می‌گذارد و آرسنال حتی نمی‌تواند تا نیمه زمین خود جلو بیاید، به نظرم تیم شما، همانی است که صاحب موقعیت‌های زیادی شده و توانسته گلی زیبا هم به ثمر رساند.


مربی تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 ادامه داد: چلسی تیمی است که می‌تواند یک بازی را آنگونه که می‌خواهد به پایان برساند. آنها قاتل بازی فوتبال هستند و این فرق ما با آنها است.


فان خال همچنین اظهار داشت: می‌توانم بگویم که بدشانس بودیم.این سومین گلی متوالی است که یونایتد با بدشانسی می‌خورد. من که اسمش را واقعا بدشانسی می‌گذارم. در حالیکه باید رفت و دنبال شانس واقعی بود.


منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد