کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، جدیدترین اخبار و شایعات موجود در رسانه های اروپا به شرح زیر است.  
1) به گزارش Gazzetta dello Sport، آرتورو ویدال شاید اولین هافبکی باشد که از یوونتوس به فروش برسد چرا که آن ها قصد دارند پل پوگبا را حفظ کنند. لیورپول می خواهد هافبک شیلیایی را جذب کند و بانوی پیر قصد دارد راجا ناینگولان را از رم به خدمت بگیرد.

2) به گزارش L'Equipe، الکساندر لاکازته مهاجم لیون از آینده خود در این تیم مطمئن نیست. با این رئیس باشگاه المپیک لیون می گوید هر گونه پیشنهادی را برای این مهاجم روی فرم رد خواهد کرد. 

3) به گزارش Sky Sports، رئال مادرید قصد داشته ژوزه مورینیو را تطمیع به بازگشت به این تیم نماید که با مخالفت سرمربی پرتغالی مواجه شده. دیگر گزینه های لوس بلانکوس یورگن کلوپ و رافائل بنیتز هستند.

4) به گزارش Sport، تاتنهام قصد دارد ستاره جوان بارسلونا ساندرو رامیرز را به خدمت بگیرد. این بازیکن 19 ساله که در لیگ قهرمانان به آژاکس گل زده گفته می شود که با اجازه مسئولان بارسا از این تیم جدا خواهد شد.

5) به گزارش Forza، ژوزه مورینیو قصد دارد نیروی تهاجمی چلسی را در این تابستان تقویت کند و در راستای این موضوع می خواهد خرید مائورو ایکاردی مهاجم جوان اینتر میلان را در اولویت لیست خریدهای آبی های لندن قرار دهد.

6) به گزارش The Sun، تیم قطری الغرافه به یحیی توره هافبک قدرتمند منچسترسیتی پیشنهاد 11 میلیون یورویی ارائه کرده تا این بازیکن را برای زندگی در این کشور تطمیع کند.

7) به گزارش Metro، پتر چک خیالش از پیوستن به آرسنال در تابستان امسال راحت است. او از کمبود موقعیت بازی در استمفورد بریج نا امید شده بود و حالا انتظار می رود با قراردادی 10 میلیون پوندی به توپچی های لندن بپیوندد.

8) به گزارش Metro، لیورپول که در این تابستان استیون جرارد را از دست خواهد داد می خواهد خاویر پاستوره را از پاریس سن ژرمن با مبلغ14.5 میلیون پوند به خدمت بگیرد. این بازیکن آرژانتینی تا سال 2016 با تیم پاریسی قرارداد دارد.

9) به گزارش Daily Mirror، لیورپول می خواهد پس از نمایش نا امید کننده ماریو بالوتلی در این فصل، استفان یووتیچ را از منچستر سیتی به خدمت بگیرد. مبلغ انتقال او حدود 12 میلیون پوند ارزیابی شده.

10) به گزارش Daily Mail، تیم میلان قصد دارد به رقابت برای جذب الکس سانگ بپیوندد. آن ها می خواهند این هافبک دفاعی کامرونی را جانشین نایجل دی یانگ نا آماده بکنند.

11) به گزارش Radio Crc، مسئولان تیم سمپدوریا تایید کردند که قصد دارند ماریو بالوتلی را به ایتالیا بازگردانند تا برای این بازی کند.

12) به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم یوونتوس رامیرز هافبک تیم چلسی را در رادار خود قرار داده تا با خروج احتمالی پل پوگبا یا آرتورو ویدال، وی را جانشین یکی از این دو بازیکن نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد