کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،جدیدترین شایعات نقل و انتقالات اروپا به شرح زیر است.  
1) به نوشته روزنامه آلمانی Kicker متس هوملز با رد پیشنهاد منچستر یونایتد قصد دارد فصل بعد را نیز در تیم بروسیا دورتموند سپری کند. مدیر ورزشی دورتموند مایکل زورک از ماندن این ستاره آلمانی در دورتموند خبر داد.

2) روزنامه Sport چاپ کاتالانیا می نویسد که پل پوگبا خود را به بارسلونا بیشتر از باقی تیم ها نزدیک می بیند. این هافبک فرانسوی بیشترین خواهان در اروپا و مشتریانی چون بارسلونا، منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی و پاریس سن ژرمن را دارد.

3) طبق گزارش روزنامه Marca چاپ اسپانیا، کریستیانو رونالدو از شرایط خود در رئال مادرید ناراضی است. فوق ستاره پرتغالی در جلسه ای که با پرز داشته به وی اشاره کرده که در طول سال های حضورش در لوس بلانکوس تیم جام های کمی را به دست آورده و این با آمار گلزنی مهاجم 30 ساله در تضاد است.

4) به گزارش روزنامه ایتالیایی la Repubblica، یوونتوس قصد دارد سامی خدیرا هافبک دفاعی تیم رئال مادرید را به خدمت بگیرد. این بازیکن در تابستان قراردادش با رئال مادرید به پایان می رسد و به صورت آزاد می تواند به تیم دلخواهش بپیوندد.

5) به نوشته London Evening Standard چاپ انگلیس آیدی وارد مدیر برنامه های رحیم استرلینگ گفته که این ستاره 20 ساله انگلیسی با دستمزد 900هزار پوند در هفته نیز در لیورپول نمی ماند و قطعا این تیم را ترک خواهد کرد. ساعاتی بعد این ایجنت به SkySports گفت که این صحبت ها را نکرده. با این حال گفته می شود که به خاطر این صحبت ها این ایجنت به باشگاه لیورپول فراخوانده شده.

6) به گزارش وبسایت رسمی تیم بایر لورکوزن راجر اشمیت سرمربی این تیم قراردادی جدید تا سال 2019 با این تیم امضا کرد. 

7) به گزارش روزنامه آلمانی Bild تیم بروسیا دورتموند قصد دارد گونزالو کاسترو هافبک تیم بایر لورکوزن را به خدمت بگیرد. آن ها می خواهند این بازیکن آلمانی را جانشین ایلکای گوندوعانی کنند که این فصل از وستفالن خواهد رفت.

8) به گزارش Marca چاپ اسپانیا با وجود این که گفته می شود رئال مادرید می خواهد داوید دخیا را در تابستان به خدمت بگیرد، آن ها برند لنو دروازه بان جوان آلمانی بایر لورکوزن را نیز مدنظر دارند.

9) روزنامه Olé می نویسد که تیم منچستر یونایتد با نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی تیم والنسیا به توافقات اولیه رسیده است. سران دو تیم هنوز سر مبلغ نهایی به توافق نرسیده اند. 

10) به نوشته  Daily Star، منچسترسیتی قصد دارد سیدو براهینو را از وست برومویچ آلبیون به خدمت بگیرد. این مهاجم انگلیسی جوان فصل بسیار خوبی را در آلبیون سپری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد