کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو و هازارد بهترین مربی و بازیکن فصل لیگ برتر

بارکلایز، اسپانسر لیگ برتر، که بهترین بازیکن و مربی ماه لیگ برتر را اعلام می کند، حالا بهترین بازیکن و مربی فصل خود را نیز اعلام کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،خوزه مورینیو، که بعد از 5 سال توانست چلسی را در لیگ برتر به مقام قهرمانی برساند و با پیروزی برابر تاتنهام، جام اتحادیه را نیز دریافت کرد، به عنوان بهترین مربی فصل جزیره انتخاب شده است. 
  
او که در این راه با آرسن ونگر، رونالد کومان، گری مانک و نایجل پیرسون رقابت داشت، در حالی این جایزه را از آن خود کرد که هیچگاه به عنوان مربی ماه لیگ برتر انتخاب نشد.

این سومین عنوان برترین مربی فصل مورینیو پس از فصل های 2004/2005 و 2005/2006 است که در هر سه سال نیز با چلسی به عنوان قهرمانی دست یافته است. او جای تونی پولیس، برنده فصل قبل این جایزه، که کریستال پالاس را به شکل فوق العاده ای از سقوط نجات داد، گرفت. 

ادن هازارد نیز توانست جایزه بهترین بازیکن فصل را دریافت کند. مهاجم بلژیکی، هم تیمی های خود، جان تری ، نمانیا ماتیچ و سسک فابرگاس، مهاجم منچسترسیتی، سرخیو آگرو، مهاجم تاتنهام، هری کین، و مهاجم آرسنال، الکسیس سانچز، را به عنوان رقبای خود برای کسب این جایزه می دید. گفتنی است بعد از فصلی خیره کننده برای هازارد، او جایزه بهترین بازیکن از دید کارشناسان و همچنین از دید بازیکنان را نیز دریافت کرده بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد