کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اعتراف مورینیو: نباید می گفتم علیه چلسی کمپین به راه افتاده

ژوزه مورینیو اعتراف کرده اینکه اوایل فصل ادعا کرده بود کمپینی علیه چلسی به راه افتاده، حرف نادرستی بوده.



سرمربی چلسی اوایل فصل در شبکه اسکای اسپورت بابت یک سری اقدامات که علیه تیم او صورت گرفته، شکایت کرده بود.

 

 

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: «من معمولا آدمی نیستم که از حرفم پشیمان بشوم. اگر کاری را انجام دادید، دیگر انجامش داده‌اید. هر اتفاقی افتاده، افتاده. نمی‌توانید اوضاع را تغییر دهید. زمان به عقب برنمی‌گردد.»


مورینیو حرفهایش را اینطور ادامه داد: «اشتباهات زیادی علیه تیم ما رخ داد، این یک واقعیت است اما فوتبال همین است. شاید «کمپین» کلمه خوبی نباشد. شاید من این کلمه را وسط همه حرفها و نظراتم گفته ام و شاید بهتر بود نمی گفتم. اما بقیه حرفهایم واقعیت بود. در یک مقطع تصمیمات بسیار بدی علیه ما گرفته شد، اما من هم تصمیم بدی گرفتم (که آن حرف را زدم)، مشکلی با این قضیه ندارم.»




ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد