کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: مورینیو بهترین مربی فصل بود

سرمربی منچسترسیتی اذعان کرده که همتایش در چلسی بهترین مربی فصل این فصل لیگ برتر بوده است .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،خوزه مورینیو که بعد از 5 سال بار دیگر چلسی را قهرمان انگلیس کرد روز گذشته به عنوان بهترین مربی فصل 2015-2014 لیگ انگلیس شناخته شد .
  
پیگرینی به خبرنگاران گفته است :" من عضو اتحادیه مربیان هستم و به مورینیو رای دادم چون می دانم چیزی که این فصل بدست آورد بسیار خوب است .

نمی توانم توضیح بدهم سال پیش چه اتفاقی رخ داد . فکر نمی کنم نظرم اهمیت زیادی داشته باشد . من فصل پیش بهترین مربی لیگ نشدم ولی از کاری که انجام دادم خیلی خوشحال بودم . با ارائه فوتبالی قشنگ و زدن گل های زیاد موفق شدیم دو جام ببریم . آن ها مربی دیگری را انتخاب کردند . این انتخاب آن ها بود و کاری نمی شود کرد . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد