کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: خوشحالم که پیشنهاد اینتر را رد کردم

لمپارد اعلام کرده زمانی که در چلسی بوده و مورینیو مربی اینتر بوده، پیشنهاد این تیم ایتالیایی را رد کرده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، لمپارد مدعی شده که در زمان مربی گری مورینیو در اینتر پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است.   هافبک 36 ساله من سیتی که دوران موفقی را در چلسی گذرانده است اعلام کرده که با وجود علاقه ای که به کار با مورینیو داشته پیشنهاد اینتر را رد کرده است:«وقتی جوان تر بودم این ایده را داشتم که روزی بیرون از کشور بازی کنم. بارها هم پیشنهاداتی ارائه شد. اما فقط پیشنهاد اینتر وقتی مورینیو در آن بود مرا وادار به فکر کردن کرد. اما آن پیشنهاد را رد کردم و حالا خیلی خوشحالم که این کار را کردم. دلیلش هم چیزهایی بود که در چلسی به دست آوردم، بردن عنوان های بیشتر، کاپ های اروپایی و عنوان های فردی. درست زمانی که این پیشنهاد رسید، من سال سختی را می گذراندم و سال قبل از آن مادریم را از دست داده بودم. به نظرم انتخاب شخصی من حرفه ای بود و درست بود و خوشحالم که در چلسی ماندم». 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد