کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: بسیار خوش شانس هستم که چنین کارنامه ای داشته ام

فرانک لمپارد اذعان کرد که بعد از وداع با لیگ برتر، که با گلزنی مقابل ساوتهمپتون نیز همراه بود، سرشار از احساسات مخلوط شده است.

طـرفداری- لمپارد در طول دوران حضور خود در لیگ برتر برای تیم های وستهام، چلسی و منچستر سیتی در مجموع 609 بازی انجام داد و 177 گل به ثمر رساند و اکنون با ترک این لیگ راهی نیویورک سیتی خواهد شد.   به گزارش Sky Sports، وی در پایان بازی گفت:


بدیهی است که امروز برای من روز خاصی است. ترکیبی از احساسات، کمی به خاطر تمام شدن این دوران نارحت هستم اما از اینکه به اندازه کافی خوش شانس بودم تا چنین کارنامه حرفه ای داشته باشم بسیار لذت می برم. این کارنامه همراه باشگاه های بزرگی به دست آمده است، در بخش عمده ای از کارنامه ام فرصت فتح عناوینی همراه با چلسی را داشتم و به مدت یک سال به اینجا آمدم و مورد استقبال قرار گرفتم. این باعث افتخار است و راه خوبی برای پایان دادن می باشد.  

من پسر خوش شانسی هستم. افراد زیادی وجود ندارند که سال ها برای باشگاه بزرگی مثل چلسی بازی کنند و سپس فرصت آمدن به چنین جایی را به مدت یک سال داشته باشند.

او افزود:


چیزهای فردی و شخصی فوق العاده اند، اما وقتی که یک پسر بچه بودم آرزو می کردم که در لیگ برتر برای باشگاه زادگاهم، وستهام بازی کنم، سپس به تیمی چون چلسی بروم و همه چیز را فتح کنم و در پایان کارنامه ام دوباره اینجا باشم. من در اینجا دوستان زیادی برای خود پیدا کرده ام بنابراین از امشب لذت خواهم برد، سپس چالش دیگری دارم، سرحال و آماده رفتن هستم. من هنوز به طور کامل تمام نشده ام.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد