کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: برای دفاع از عنوان قهرمانی باید تیم را تقویت کنیم

ژوزه مورینیو اذعان کرد که در نقل و انتقالات تابستانی با خرید چند بازیکن جدید، تیمش را تقویت خواهد کرد تا برای اولین بار پس از سال 2006 آبی ها از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورینیو بعد از پیروزی 3-1 مقابل ساندرلند و برپایی جشن قهرمانی به Sky Sports گفت:
  
واقعاً خوشحالم. بیشترین هیجان را وقتی داشتیم که مقابل کریستال پالاس عنوان قهرمانی خود را مسجل کردیم اما امروز روزی بود که جام قهرمانی را اهدا کردند و از آن لذت بردیم. می دانم که حریفان ما این عنوان قهرمانی را نخواهند پذیرفت و برای به دست آوردن آن خواهند جنگید. این لیگ خاصی است چون تنها یک حریف منتظر ما نیست، بلکه سه، چهار یا پنج تیم برای قهرمانی تلاش می کنند.
من همیشه معتقدم که اگر شما بهتر از فصل قبل نباشید، معمولاً از عنوان خود دفاع نمی کنید، بنابراین اگر می خواهیم سال آینده نیز قهرمان شویم، و بدیهی است که چنین چیزی را می خواهیم، باید بهتر عمل کنیم. من باید بهتر شوم، این بازیکنان باید بهتر شوند و احتمالاً ترکیب ما به خون تازه ای نیاز دارد تا ترکیب فعلی را تحت فشار بیشتری قرار دهیم.
بازیکنان مرا می شناسند؛ آنها می دانند که من به خاطر کاری که امسال انجام داده اند، جایگاهی در اختیارشان قرار نخواهم داد، اما فکر می کنم چند تن از بازیکنان که نیاز به پیشرفت دارند، کمی با تحت فشار قرار گرفتن بتوانند به ما کمک کنند تا در مقابل حریفان فوق العاده ای که خواهیم داشت، رقابت کنیم.
دیدار امشب به معنای خداحافظی دیدیه دروگبا با آبی های لندن بود، و این یعنی تنها جان تری و پتر چک از چلسی سابق مورینیو باقی مانده اند:

بودن در اینجا وقتی که چلسی اول من در حال ناپدید شدن است، کاملاً دراماتیک است. اینکه بخشی از آخرین سال های حضور لمپارد، اسین، اشلی کول، و حالا دروگبا بوده ام برای من سخت است. اما باید رو به جلو نگاه کنم. باشگاه دقیقاً همانطور است. من از ساختن این تیم جدید راضی هستم. من بیش از حد خوشحالم و تشکر می کنم، چون آقای آبراموویچ به من باور داشت تا مرا باز گرداند و برای ساخت دومین تیم برنده تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد