کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی؛ فصل سپری شده از نگاه یک طرفدار

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، آبی پوش‌های استنفورد بریج هم لیگ را فتح کردند و هم جام اتحادیه را...

 

 

جمع‌بندی: 9/5 از 10

این فصل تا مرز صد در صد موفقیت پیش رفتیم. انتظار فتح لیگ را داشتیم و می‌دانستیم ژوزه می‌تواند تیم را قهرمان لیگ کند و او این قهرمانی را با قدرت تمام و سری افراشته کسب کرد. برخی عقیده دارند باید در لیگ قهرمانان جلوتر می‌رفتیم ولی تصور نمی‌کنم قدرت‌مان برای فتح اروپا کافی بود و فکر نمی‌کنم همه بازیکنان‌مان هم در آن برهه در اوج قرار داشتند. البته جام اتحادیه هم بود که آن را مثل یک هدیه شیرین به ویترین‌مان اضافه کردیم.

 

بهترین بازیکن

بهترین ستاره ما ادن هازارد بود که با شایستگی عنوان مرد سال را گرفت. حرکات هنرمندانه‌اش نشان می‌دادند بر خلاف همه نق زدن‌ها و تلاش‌های رسانه‌ای تیم ما ملال‌آور نبود. یکی دیگر از ویژگی‌های هازارد این بود که می‌توانست یکه و تنها توجه حریفان را به خود جلب کند. جان تری هم بازیکن مهمی برای‌مان بشمار می‌رفت. جان زمان را به چالش طلبید و موفق هم شد. او در حالیکه خیلی از مدافعان جوان سرشان را طی درگیری‌ها در کفش‌شان پنهان می‌کردند برابر هر حریفی پرواز کرد و جنگید. البته باید به طور خاص به سسک فابرگاس هم اشاره کنم که هم فصل خوبی را سپری کرد و هم کارت قرمز خاطره‌انگیزی گرفت.

 

بدترین بازیکن

واقعا هیچ کدام. شاید کوادرادو، ولی باید دید او در فصل بعد چه خواهد کرد.


اهداف تابستانی

به نظر می‌رسد پتر چک ما را ترک می‌کند، بنابراین باید به فکر یک دروازه‌بان ذخیره شایسته باشیم. به یک مهاجم نوک خوب جنگجو هم نیاز داریم و البته باید به عصر پس از جان تری بنگریم و به دنبال یک مدافع میانی برای بلند مدت بگردیم.


بهترین و بدترین طرفداران حریف

طرفداران برادفورد بهترین بودند و وقتی ما را در جام حذفی شکست دادند معرکه‌تر هم شدند. بدترین‌ها هم در نهایت ناباوری طرفداران کریستال پالاس بودند.


منبع:یک ورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد