کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم منتخب لیگ برتر انگلستان

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، آلن اسمیت گزارشگر باسابقه انگلیسی تیم منتخب این فصل لیگ برتر انگلستان را انتخاب کرده است.
  
داوید دخئا(منچشتریونایتد): از نظر من کورتیس دروازه بان جوان چلسی در کل دروازه بان بهتری است اما با نمایشی که دخئا در سنگر دروازه یونایتد پشت سر مدافعان متزلزل این تیم از خود به نمایش گذاشت مستحق قرار گرفتن در تیم منتخب امسال است.

برانیسلاو ایوانویچ(چلسی): در پست دفاع راست باید به کلاین از ساوتهمپتون هم اشاره کرد اما نمایش های باثبات ایوانویچ در طول فصل و دفاع بی نظیر او و حضور مداوم در محوطه جریمه حریف او را در رده نخست قرار می دهد.

لورن کوشیلنی(آرسنال): هرچند او امسال همیشه نمره ای پایین تر از حد واقعی خود گرفت اما تنها عاملی بود که دفاع آرسنال را در کنار هم نگاه داشت از پاشیده شدن نجات داد. سرعت و جنگندگی این مدافع فرانسوی آرسنال را به رتبه ی کنونی اش رساند.

جان تری(چلسی): کاپیتان با تجربه چلسی در 34 سالگی این فصل آن قدر خوب و با اقتدار کار کرد که هیچ کس به قرار گرفتن او در تیم سال شکایت نخواهد کرد. سوال این جاست که چه زمانی انگلستان مدافع دیگری مانند او کشف خواهد کرد؟

 سزار آزپیلیکوئتا(چلسی): نمی توانم این فصل مدافع چپی را به یاد بیاورم که انقدر کم اشتباه و موثر بازی کرده باشد. ممکن است در حمله خیلی موثر واقع نشده باشد اما دوندگی مداوم او برای تیم چلسی حیاتی بود.

سانتی کازورلا(آرسنال): سسک فابرگاس با پاس های طلایی خود احتمالا باید در مزکز ثقل میانه میدان این تیم قرار بگیرد ولی او فرم خود را پس از کریسمس از دست داد. اما هافبک سخت کوش و خندان اسپانیایی که توانایی بازی با هردو پا را دارد توانست با همکاری عالی با الکسیس سانچز توانست گل ها و موقعیت گل های فراوانی ایجاد نماید.

نمانیا ماتیچ(چلسی): بازیکن صرب تبار چلسی در طول فصل با دوندگی های بی امان نبض بازی و جریان خط میانی را به دست می گرفت و با پاس های ساده و مفید چلسی را رو به جلو هدایت کرد در عین اینکه به خوبی بازی حریف را تخریب می کرد و جلوی بازیسازی هافبک های تیم های رقیب را می گرفت.

الکسیس سانچز(آرسنال): ستاره ی شیلیایی با نمایش‌های بی نظیر خود تمام بحث‌ها و شک‌های ابتدای فصل که گفته می شد او نمی تواند در لیگ برتر انگلستان بازی کند را از بین برد. سرعت و مهارت او در لیگ پربرخورد انگلستان جواب داد و او تبدیل به بازیکن مهمی در استادیوم امارات شد.

ادن هازارد(چلسی): بازیکنان سال لیگ برتر انگلستان مسلما نقش مهمی در تیم مورینیو و قهرمانی چلسی ایفا کرد. از نظر مورینیو و هر کارشناس فوتبالی او جزو بهترین بازیکنان جهان است و تنها با 24 سال سن کابوس تمام خطوط دفاعی لیگ برتر است.

یانیک بولاسی(کریستال پالاس): سورپرایز لیست من بدون شک بولاسی است. هافبک و مهاجم چپ تیم پالاس با قدرت و سرعت و توانایی های بالای خود توانست تیم آلن پاردو را از منطقه خطر نجات دهد. پالاس باید منتظر پیشنهادات هنگفتی برای او در تابستان پیش رو باشد.

سرخیو آگوئرو(منچسترسیتی): من علاقه ویژه ای به دیگو کاستا دارم، اما در اولین فصل حضور کاستا در این‌جا این آگوئرو بود که توانست گوی سبقت را از وی برباید. او یک مهاجم تمام عیار و مدرن است و تمام توانایی های لازم و چیزهایی که شما از یک مهاجم مرکزی می خواهید را دارست. ضمن اینکه نمایش باثبات تری نسبت به کاستا در طول فصل داشت و برنده کفش طلا نیز خواهد بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد