کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: قهرمان اما ناراحت بودیم

کاپیتان چلسی از خداحافظی دیدیه دروگبا به عنوان لحظه‌ای تلخ و ناراحت‌کننده یاد کرد و به ستایش از این بازیکن ساحل‌عاجی پرداخت.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین بازی چلسی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس برای یک بازیکن خاص بود و او جز دیدیه دروگبا نبود؛ چرا که این بازیکن ساحل‌عاجی آخرین بازی خود را با پیراهن چلسی انجام داد.

  

جان تری از خداحافظی دروگبا بسیار ناراحت است. او گفت: از آخرین قهرمانی چلسی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ۵ سال می‌گذرد. درست است که چلسی در فصل جاری جام قهرمانی را بالای سر برد اما باید بگویم که جو حاکم بر تیم ناراحت کننده بود و همه ما حس خوبی نداشتیم؛ چرا که دروگبا از چلسی خداحافظی کرد و این مساله ما را در غم و اندوه فرو برد. روزی باورنکردنی بود. نمی‌توانستم خداحافظی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی را باور بکنم. چلسی مثل یک خانواده است و از دست دادن یک از اعضا اصلا نمی‌تواند خبر خوبی باشد.


وقتی دیدیه دروگبا تعویض شد بازیکنان چلسی دور او حلقه زدند و این بازیکن ساحل عاجی را روی شانه های خود بلند کردند و جان تری نیز بازوبند کاپیتانی را به او داد.


دروگبا هم درباره رفتار خوب بازیکنان و هواداران چلسی گفت: می‌خواهم از همه آنها تشکر کنم. به خوبی می‌دانستم که چنین مراسمی را برای من می‌گیرند. از جان تری تشکر ویژه‌ای دارم. از او تشکر می‌کنم. سالهاست که در کنار هم بازی می‌کنیم. جان تری برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند انسان بسیار خوب و مهربانی است. از همه تشکر می‌کنم.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد