کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.  

1) روزنامه AS چاپ اسپانیا می نویسد که سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی تیم منچستر سیتی هدف اول فلورنتینو پرز برای تقویت خط حمله رئال مادرید است. این بازیکن با 26 گل آقای گل لیگ برتر انگلیس شده است.

2) به گزارش Gazzetta dello Sport چاپ ایتالیا تیم آرسنال می خواهد گونزالو هیگواین را از ناپولی به خدمت بگیرد. این در حالیست که منچستر یونایتد هم خواهان این مهاجم آرژانتینی است.

3) طبق گزارش Daily Express ژوزه مورینیو شرایط به خدمت گرفتن موسی سیسوکو را از نیوکسل بررسی می کند. این هافبک فرانسوی گفته می خواهد در تیمی باشد که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.

4) روزنامه The Independent چاپ انگلیس می نویسد سران لیورپول به این نتیجه رسیده اند که خرید کریستین بنتکه با هزینه 32.5 میلیون پوند به صرفه نخواهد بود.

5) به گفته  L’Equipe چاپ فرانسه پل پوگبا پیش از بازی با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مطبوعات گفته که قصد جدایی از یوونتوس را ندارد. این در حالیست که گفته می شد سران منچستر یونایتد و چلسی به دنبال این بازیکن هستند.

6) به گزارش  Mundo Deportivo چاپ اسپانیا تیم منچستر سیتی قصد دارد ایسکو آلارکن را از رئال مادرید به خدمت بگیرد. سران لوس بلانکوس با مبلغ کمتر از 32.5 میلیون پوند راضی به فروش این ستاره جوان نخواهند شد.

7) به گفته Sport Bild فرانسیسکو خاویر گارسیا سانز مدیر عامل باشگاه ولفسبورگ اعلام کرده که این تیم در هیچ شرایطی کوین دی بروین هافبک تهاجمی بلژیکی خود را به فروش نخواهد رساند.

8) به گزارش Sport/Voetbal روملو لوکاکو بازیکنی که رکورد رقم انتقال در باشگاه اورتون را یدک می کشد می گوید که فقط 22 سال دارد و دوست دارد جایی باشد که بتواند عناوین را کسب کند.

9) روزنامه Le Parisien طبق مصاحبه ای که با الکساندر لاکازته داشته گزارش می دهد که این بازیکن برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است لیون را ترک کند. آرسنال شدیدا به این بازیکن لینک شده است.

10) به گزارش Gazzetta dello Sport چاپ ایتالیا تیم اینتر میلان قصد دارد نانی بازیکن منچستر یونایتد را که در این فصل به صورت قرضی در اسپورتینگ لیسبون بازی کرده را به خدمت بگیرد.

11) به گزارش Gazzetta dello Sport لوکاس پودولسکی که با پایان قرارداد قرضی با اینتر میلان به آرسنال باز خواهد گشت در برنامه های آرسن ونگر جایی ندارد. این مهاجم آلمانی مشتریانی چون وردربرمن و گالاتاسارای دارد.

12) به گزارش Bild چاپ آلمان ایلکای گوندوعان هافبک آلمانی تیم بروسیا دورتموند که قصد دارد این تیم را در تابستان ترک کند احتمال پیوستن به بایرن مونیخ را رد می کند.

13) به گزارش  Marca چاپ اسپانیا تیم اتلتیکو مادرید می خواهد یک مهاجم هدف خریداری کند. گزینه های این باشگاه کارلوس توز، مائورو ایکاردی و گونزالو هیگواین هستند.

14) به گزارش Corriere dello Sport تیم لاتزیو برای فلیپه اندرسون 100میلیون یورو(72.1 میلیون پوند) می خواهد. گفته می شود که منچستر یونایتد از مشتریان این بازیکن برزیلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد