کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.  
1) به گزارش منابع Sky Sports هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام در مصاحبه ای اذعان داشته که می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. وی می گوید فعلا داوید دخیا دروازه بان منچستر یونایتد است و نمی تواند در مورد پیوستنش به شیاطین سرخ صحبتی کند.

2) روزنامه Daily Mirror چاپ انگلیس می نویسد که با توجه به نزدیک بودن انتقال فالکائو به چلسی، لوییک رمی مشتریان زیادی پیدا کرده است. سوانزی، ساوتهمپتون و کریستال پالاس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی هستند.

3) طبق گزارش Sky Sports Italia چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی دورتموند گفته از اینکه پیشنهادی از تیم آس رم دریافت کرده بسیار خوشحال است.

4) روزنامه AS چاپ اسپانیا می نویسد که رافائل بنیتز سرمربی جدید رئال مادرید از سران این باشگاه خواسته تا آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس را بازخرید نمایند.

5) به گزارش Gazzetta dello Sport تیم یوونتوس قصد دارد گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی ناپولی را به خدمت بگیرد. آرسنال و منچستر یونایتد نیز برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. 

6) به گزارش Tuttomercatoweb زلاتان ابراهیموویچ که یک سال از قراردادش با پاریس سن ژرمن باقی مانده می خواهد این تیم را ترک کند. گفته می شود آرسنال حاضر است دستمزد هنگفت ستاره سوئدی را پرداخت کند.

7) منابع Sky می گویند که تیم تاتنهام پس از شکست خوردن در به خدمت گرفتن دنی اینگز از برنلی حالا آنتونی مارتیال مهاجم موناکو را تحت نظر قرار داده است.

8) به گزارش Marca، خاویر "چیچاریتو" هرناندز که پس از اتمام فصل به تیم اصلی خود منچستر یونایتد بازگشته، می گوید خوشحال خواهد بود اگر در این تیم بماند.

9) به گزارش Marca، تیم پورتو پرتغال می خواهد رائول خیمنز را از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد. با خروج احتمالی جکسون مارتینز از پورتو خیمنز جانشین وی در نوک پیکان هجومی بندر نشینان خواهد شد.

10) روزنامه The Sun گزارش می دهد که برندن راجرز سرمربی لیورپول از مدیران باشگاه خواسته نبیل بن طالب را از تاتنهام به خدمت بگیرند. این هافبک با 10 میلیون پوند می تواند راهی آنفیلد شود.

11) به گزارش AS تیم رئال مادرید می خواهد ستاره های جوان خود مارتین اودگارد و مارکو آسنسیو را قبل از شروع فصل جدید به تیمی دیگر در لالیگا قرض بدهد.

12) روزنامه Corriere della Sera می نویسد تیم یوونتوس حاضر است که هافبک شیلیایی خود آرتورو ویدال را به فروش برساند. تیم رئال مادرید قصد دارد با 40 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

13) به گزارش Sky Sport Italia آندرا پیرلو هافبک کهنه کار یوونتوس گفته شکست در لیگ قهرمانان به این معنا نخواهد بود که وی بانوی پیر را ترک خواهد کرد. 

14) روزنامه Sport چاپ کاتالونیا می نویسد که تیم بارسلونا قصد بعد از قهرمانی سه گانه خط هافبک خود را تقویت کند و ایلکای گوندوعان را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد.

15) جوزپ بارتومئو می گوید که به دنی آلوز مدافع برزیلی که قراردادش با بارسلونا تمام شده، قراردادی جدید پیشنهاد داده اند ولی با این وجود آینده وی نا مشخص است. تیم های پاریس سن ژرمن، منچستر یونایتد و آث میلان این دفاع راست را می خواهند.

16) به گزارش Sky Sport Italia تیم آث میلان قصد دارد جکسون مارتینز مهاجم کلمبیایی تیم پورتو را در روزهای اول بازار نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

17) روزنامه Marca می نویسد دنیس چریشف بازیکن رئال مادرید که در ویارئال به صورت قرضی فصل را گذراند می گوید با وجود علاقه لیورپول به جذبش خودش ترجیح می دهد در ویارئال بماند.

18) به گزارش Tuttosport روبرتو مانچینی از سران باشگاه اینتر میلان خواسته که محمد صلاح را از چلسی به خدمت بگیرند. این وینگر مصری که نیم فصل دوم را در فیورنتینا به صورت قرضی بازی کرده می تواند اگر بخواهد فصلی دیگر در فلورانس بماند.

19) روزنامه Elf Voetbal می نویسد که تیم بارسلونا قصد دارد با وجود ترافیک در خط هجومی خود، مونیر الحدادی مهاجم جوان اسپانیایی را به آژاکس آمستردام قرض بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد