کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

راهنمایِ کوپا امریکا 2015 / گروهِ اول: مکزیک

کوپا امریکایِ 2015 روز جمعه با بازیِ شیلی و اکوادور در استادیو ناسیونالِ سانتیاگو، پایتختِ شیلی، آغاز خواهد شد. در راهنمایِ کوپا امریکا به بررسیِ کاملِ 12 تیمِ حاضر در این تورنمنت می‌پردازیم

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مکزیک برایِ هشتمین بار است که به عنوانِ میهمانی از منطقه‌یِ کونکاکاف پا به کوپا امریکا می‌گذارد. مکزیکی‌ها هرگز این تورنمنت را نبرده‌‌اند، اما از سالِ 1993 که مهمانِ همسایه‌هایِ جنوبی‌شان شدند، تنها یک بار در دورِ گروهی حذف شده‌اند و دوبار هم به فینال رسیده‌اند.

 

 


رائول خیمنس یکی از ستاره‌هایِ مکزیک در تونمنت امسال است. خیمنس با اینکه فصلی کابوس‌وار در اتلتیکو مادرید را سپری کرد و کمتر از 600 دقیقه بازی بهش رسید، اما همچنان مهره‌ای کلیدی برایِ تیم ملی محسوب می‌شود. کنار او البته رافا مارکس افسانه‌ای است که هنوز در 36 سالگی رهبرِ خطِ دفاعیِ مکزیک است. مارکس که اوجِ فوتبالش را در بارسلونا و موناکو گذراند، حالا در ورونا بازی می‌کند و بازی‌خوانی‌اش همچنان درجه یک است.

اما نکته جالب در موردِ مکزیک این است که میگل اررا، مربیِ تیم، در واقع تیمِ دومش را به این تورنمنت فرستاده  و بازیکنانِ اصلی‌اش از جمله چیچاریتو ارناندس، گیرمو اوچوا، اکتور ارنادنس، کارلوس ولا، آندرس گواردادو و جووانی و جاناتان دوس سانتوس را برایِ گولد کاپ (جامِ کونکاکاف) که در همین تابستان برگزار می‌شود، حفظ کرده است. دلیلش هم این است که قهرمانِ گولد کاپ جوازِ حضور در جامِ کنفدراسیون‌هایِ 2017 در روسیه را خواهد گرفت و قطعا شانسِ مکزیک برایِ فتحِ آن جام بیشتر از کوپا امریکا است.

 

بازیکنان

 

دروازه‌بان‌ها: خوسه کورونا، آلفردو تالابرا، ملیتون ارناندس

مدافعین: خورخه کورال، خراردو فلورس، رافائل مارکس، اوگو آیالا، خولیو دومینگس، کارلوس سالسدو، میگل آنخل اررا، آدریان آلدرته، افرین بلارده

هافبک‌ها: ماریو اسونا، خوان کارلوس مدینا، خاویر گمس، خسوس مانوئل کورونا، خاویر آکینو، لوئیس مونتس، مارکو فابین

مهاجمین: رائول خیمنس، ادواردو اررا، انریکه اسکدا، بیسنته ماتیاس بوسو


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد