کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

راهنمایِ کوپا امریکا 2015 / گروهِ دوم: آرژانتین؛ مخوف‌ترین خطِ حمله

کوپا امریکایِ 2015 روز جمعه با بازیِ شیلی و اکوادور در استادیو ناسیونالِ سانتیاگو، پایتختِ شیلی، آغاز خواهد شد. در راهنمایِ کوپا امریکا به بررسیِ کاملِ 12 تیمِ حاضر در این تورنمنت می‌پردازیم

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،  از آگوستِ 2013 بدین سو هیچ بازیکنی به اندازه‌یِ کارلوس تبس تاثیرِ مستقیم رویِ گل‌هایِ تیمش در سریِ آ نداشته است (53 گل و پاسِ گل).

 

 

در این لیست گونسالو ایگواینِ ناپولی بعد از لوکا تونی در رده‌یِ سوم است (49 گل و پاسِ گل). به این دو نفر آقایِ گلِ امسالِ لیگِ برتر یعنی سرخیو آگرو را هم اضافه کنید که بهترین فرمِ ممکنِ خودش است. کافی نیست؟ لیونل مسی که به قول بوفون در کهکشانی دیگر برایِ خودش در حالِ بازی است، هم کنارِ این سه نفر خطِ حمله‌یِ تیمِ تاتا مارتینو را در کوپا امریکا تشکیل خواهد داد. پشتِ این چهار مهاجم هم هافبک‌هایِ طراحی مثلِ خاویر پاستوره و اریک لاملا و البته آنخل دی ماریا بازی می‌کنند. اگر تاتا مارتینو بتواند از این استعدادهایِ باورنکردنی در خطِ حمله‌اش درست استفاده کند و با استفاده از هافبک‌هایِ دفاعی‌تری مثلِ بانگا و بیلیا و ماسچرانو تعادل در تیمش ایجاد کند، تصورِ اینکه تیمی در کوپا امریکایِ امسال حریفِ آرژانتین شود سخت است.

آرژانتین از 1993 بدین سو کوپا امریکا را نبرده است و حالا این وظیفه بر گردنِ تاتا مارتینو است که با اتکا به مدافعینِ مطمئنش از جمله اوتامندی، روخو، گارای و سابالتا، آلبیسلسته را یک بارِ دیگر به قله‌یِ فوتبالِ آمریکایِ جنوبی برساند.

 

بازیکنان

 

 دروازه بان ها

سرخیو رمرو، نااوئل گوسمان، ماریانو آندوخار

مدافعین

پابلو سابالتا، فاکوندو رونکالیا، اسکیل گارای، مارتین دمیکلیس، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، میلتون کاسکو

هافبک ها

خاویر ماسچرانو، لوکاس بیلیا، اور بانگا، روبرتو پریرا، فرناندو گاگو، آنخل دی ماریا، اریک لاملا، خاویر پاستوره

مهاجمین

 لیونل مسی، سرخیو آگرو، کارلوس تبس، اسکیل لاوتزی، گونسالو ایگواین


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد