کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

راهنمایِ کوپا امریکا 2015 / گروهِ سوم: برزیل؛ برایِ فراموشیِ کابوسِ 2014

کوپا امریکایِ 2015 فردا با بازیِ شیلی و اکوادور در استادیو ناسیونالِ سانتیاگو، پایتختِ شیلی، آغاز خواهد شد. در راهنمایِ کوپا امریکا به بررسیِ کاملِ 12 تیمِ حاضر در این تورنمنت می‌پردازیم

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، وقتی فدراسیونِ فوتبالِ برزیل دونگا را به عنوانِ مربیِ تیم ملی انتخاب کرد، یک درخواست مهم ازش داشت: آشتی با تماشاگران.

 

 

 این وظیفه‌یِ اصلی دونگا در تقریبا یک سالی که از جامِ جهانی گذشته است بوده. برزیل که مثلِ جامِ جهانی، هنوز نسبت به دورانِ طلاییِ خودش ستاره‌هایِ کمتری دارد، باید به جوانانی مثلِ کوتینیو فرمینو، داگلاس کاستا و البته کاپیتان نیمار اتکا کند. دونگا که خودش در زمانِ بازیگری هافبکِ دفاعی بود و یکی از عواملِ مهمِ قهرمانیِ برزیل در جامِ جهانیِ 1994، در دورانِ اولِ مربیگری‌اش در تیم ملی هم رویکردی دفاعی برایِ تیمش داشت که چندان مطلوبِ تماشاگرانِ خواستارِ ژوگو بونیتو نبود. در این تورنمنت به نظر می‌رسد دونگا با حفظِ نظمِ دفاعیِ تیمش با روی آوردن به سیستمِ 1-3-2-4 فوتبالی تهاجمی‌تر ارائه کند. البته برزیل تا اینجا بدشانس هم بوده و مارسلو و دنیلو و لوئیس گوستاوو را به دلیل مصدومیت از دست داده است. به همین خاطر دنی آلوس برایِ اولین بار بعد از جامِ جهانی توسطِ دونگا به تیمِ ملی دعوت شده است و در کوپا حضور خواهد داشت.

 

بازیکنان

 

دروازه بان ها:

 جفرسون، مارسلو گروهه، نتو

مدافعین:

 فابینیو، فیلیپه لوئیس، داوید لوئیس، مارکینیوز، تیاگو سیلوا، میراندا، دنی آلوس

هافبک ها:

 الیاس، فرناندینیو، کازمیرو، ویلیان، فیلیپه کوتینیو، اورتون ریبیرو، داگلاس کوستا، فرد

مهاجمین:

نیمار، روبینیو، روبرتو فیرمینو، دیگو تاردللی


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد