کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
  
روزنامه ها و خبرگزاری های انگلستان:

* The Sun می نویسد تیم منچستر سیتی قصد دارد به ادین ژکو اجازه خروج بدهد. رم از مشتریان این بازیکن است و مبلغ در خواستی آبی ها منچستری24 میلیون پوند می باشد.

* به گزارش روزنامه Daily Telegraph مسئولان تیم چلسی به سران رئال مادرید اخطار داده اند که اقدام برای خرید تیبو کورتوا نکنند و مبلغ 73 میلیون پوند را به لوس بلانکوس اعلام کرده اند.

* روزنامه Daily Mail سران تیم رئال مادرید قصد دارند داوید دخیا را با 22 میلیون پوند به جمع کهکشانی ها اضافه کنند و لوئیز فن خال در مقابل خواهان به خدمت گرفتن کریم بنزما از آن هاست.

* به گزارش Daily Star تیم منچستر یونایتد با مبلغی بیش از 25 میلیون پوند می خواهد نیکولاس اوتامندی را از والنسیا به خدمت بگیرد.

* روزنامه Daily Mirror می نویسد که تیم تاتنهام هاتسپرز قصد دارد مبلغ جدا سازی زودهنگام کایرن تریپیر دفاع راست برنلی را بپردازد. این مبلغ 3.5 میلیون پوند خواهد بود.

* بنا بر گزارش Sky انگلستان ژوزه مورینیو در مصاحبه با DirecTV که یک شبکه تلویزیونی آمریکای جنوبی است اظهار داشته که می تواند از رادامل فالکائو بسیار خوب بازی بگیرد. با این اظهارات احتمال پیوستن مهاجم کلمبیایی به چلسی بیش از پیش قوت گرفت.

* به گزارش Sky Sports News HQ ناصر چادلی بازیکن تیم تاتنهام و تیم ملی بلژیک می گوید تیم های زیاد هستند که کریستین بنتکه مهاجم استون ویلا را می خواهند ولی او امیدوار است که این مهاجم گلزن به او در وایت هارت لین بپیوندد.

* به گزارش Daily Express سران تیم فنرباحچه با مسئولان تیم آرسنال برای به خدمت گرفتن جوئل کمپبل ستاره جوان کاستاریکایی این تیم به توافق رسیده اند.

* روزنامه Daily Star می نویسد که تیم منچستر یونایتد می خواهد با مبلغ 10 میلیون پوند باستین شواین اشتایگر را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

* Daily Express می نویسد تیم بایرن مونیخ قصد دارد ماریو گوتزه را پس از عملکرد ناموفقش در پیراهن این تیم به یکی از تیم ها آرسنال یا چلسی به فروش برساند.

* Daily Mail می نویسد که تیم منچستر یونایتد قصد دارد رودریگو دورادو را از اینترناسیونال برزیل به خدمت بگیرد. این بازیکن 20 ساله از ستارگان آینده دار فوتبال برزیل است و می تواند جایگزین مایکل کریک شود.

* The Times می نویسد که آبو دیابی هافبک فرانسوی که در حال حاضر بازیکن آزاد است امیدوار است بتواند باز هم قرادادی با آرسنال به امضا برساند ولی به شرطی دستمزد بگیرد که بازی کند.

* به گزارش Daily Mail تیم منچسترسیتی که محرومیت نقل و انتقالاتش به اتمام رسیده می خواهد پل پوگبا، کوین دی بروین و رحیم استرلینگ را در این تابستان به خدمت بگیرد.

روزنامه ها و خبرگزاری های ایتالیا:

* gianlucadimarzio.com می نویسد که تیم میلان بسیار امیدوار است که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق خود را از پاریس سن ژرمن بازگرداند.

* به گزارش Tuttosport تیم اینتر میلان می خواهد خاویر چیچاریتو هرناندز را از منچستر یونایتد به خدمت بگیرد. مبلغ پیشنهادی نرآتزوری 15 میلیون یورو می باشد.

* به گزارش Gazzetta dello Sport تیم یوونتوس قصد دارد با مبلغی مابین 20 و 25 میلیون یورو اسکار برزیلی را از تیم چلسی لندن به خدمت بگیرد.

* خبرگزاری Sky Italia می گوید ژوزه مورینیو قصد دارد خوان کوادرادو را به ایتالیا بازگرداند. مشتریان این بازیکن تیم های رم و اینتر میلان هستند.

* به گزارش Sky Italia سران یوونتوس به پیشنهادات بالای 80 میلیون یورو برای پل پوگبا گوش خواهند داد. همچنین آندرا پیرلو از تیم السد قطر پیشنهادی 20 میلیون یورویی دارد.

* به گزارش Sport Mediaset ماروتا به خبرنگاران گفته که احتمال جدایی کارلوس توز بسیار بالا است ولی آلوارو موراتا حداقل تا اتمام قرار دادش در سال 2016 در یوونتوس خواهد ماند.

* به گزارش  Sky Sport Italia روبرتو مانچینی با وجود علاقه تیم لیورپول برای به خدمت گرفتن متئو کواچیچ می گوید این هافبک جوان از نرآتزوری جدا نخواهد شد.

روزنامه ها و خبرگزاری های اسپانیا:

* به گزارش AS دنی کارواخال می گوید نمی تواند ایکر کاسیاس را در لباس تیم دیگری ببیند و گفته او و هم تیمی هایش خواهان ماندن این دروازه بان اسطوره ای در رئال مادرید هستند.

* به گزارش  AS تیم سلتیک اسکاتلند می تواند مارتین اودگارد ستاره جوان نروژی رئال مادرید را با یک قرارداد قرضی به خدمت بگیرد.

* به گزارش Marca تیم سویا قصد دارد مارتین مونتویا را از بارسلونا به خدمت بگیرد تا جانشین الیکس ویدال کند که اخیرا به کاتالان ها پیوسته است. 

* به گزارش Marca لوئیز انریکه از  سران بارسلونا می خواهد دنیس سوارز را که 21 سال سن دارد و به صورت قرضی در سویا بوده را به نیوکمپ بازگرداند. این بازیکن 2 سال را در سویا سپری کرد.

* به گزارش بخش اسپانیایی Goal کوکه هافبک تیم اتلتیکو مادرید پیشنهاد تیم های زیادی در اروپا را رد کرده و می خواهد در روخی بلانکوس بماند.

* به گزارش Marca تیم اتلتیکو مادرید اگر پیشنهاد خوبی برای میراندا و رائول خیمنز دریافت کند اجازه خروج این بازیکنان را خواهد داد.

روزنامه ها و خبرگزاری های آلمان:

 * به گزارش  Bild ماتیاس گینتر مدافع جوان ملی پوش تیم بروسیا دورتموند قصد دارد این تیم را ترک کند. او می خواهد به تیم گلادباخ بپیوندد.

* به گزارش  Bild تیم بارسلونا علاقه خود را برای به خدمت گرفتن ایلکای گوندوعان از دست داده است چرا که این ستاره آلمانی دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی از کاتالان ها طلب کرده بود.

* به گزارش Algemeen Dagblad تیم نیوکاسل قصد قصد دارد میشل باس دوست را از وولفسبورگ به خدمت بگیرد.   

* به گزارش  Sport Bild کارل هاینتس رومنیگه می گوید که باستین شواین اشتایگر در بایرن مونیخ خواهد ماند ولی احتمال جدایی ماریو گوتزه را رد نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد