کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس: دوست دارم اسکار و ماندژوکیچ را بخرم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از علاقه مندی خود برای جذب هافبک تیم فوتبال چلسی و مهاجم اتلتیکو مادرید خبر داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به نقل از ساکرنت، ماسیمیلیانو آلگری به دنبال خرید پائولو دیبالا مهاجم تیم پالرمو که 10 روز قبل با قرارداد 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست، در مورد اسکار بازیکن برزیلی تیم چلسی گفت: 
  
او یکی از بازیکنانی است که می تواند در اروپا، تفاوت ایجاد کند. من اسکار را دوست دارم. ولی ایسکو، خاویر پاستوره، آنخل دی ماریا و توتی کروس را هم دوست دارم. همگی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان هستند.

وی در مورد ماریو ماندژوکیچ گفت: او بازیکن خوبی برای خط حمله است. تاکید من برای جذب او به این معنی نیست که باشگاه آلوارو موراتا بازیکنی را که تابستان گذشته از رئال مادرید به یوونتوس پیوسته است، نادیده بگیرد. 

سرمربی سابق میلان ادامه داد: اگر آلوارو را می فروختیم قیمت او 70 تا 80 میلیون یورو بود. من معتقدم که یووه باید روی او و کومان مهاجم جوان دیگر این تیم حساب کند. 

منبع:ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد