کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اکوادور 2-3 بولیوی ؛ حذف احتمالی اکوادور از کوپا

 دیدار دو تیم ملی اکوادور و بولیوی از رقابت های کوپا آمریکا ، از گروه A ، در ورزشگاه الیاس فیگوروا شهر والپارایزو برگزار شد که در نهایت تیم ملی بولیوی در بازی پر گل توانست اکوادور را شکست دهد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دیدار دو تیم ملی اکوادور و بولیوی از رقابت های کوپا آمریکا، از گروه A ، در ورزشگاه الیاس فیگوروا شهر والپارایزو برگزار شد که در نهایت تیم ملی بولیوی در بازی پر گل توانست اکوادور را شکست دهد.

  

در دقیقه ی 5 رالدس گل اول بازی را برای بولیوی به ثمر رساند، سپس در دقیقه ی 18 مارتین سد برگ گل دوم را برای بولیوی به ثمر رساند تا کار پیش از پیش سخت تر شود برای اکوادور.


در دقیقه ی 43 مارسلو مورنو گل سوم را برای بولیوی از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند تا در نیمه ی اول بازی 3-0 به سود بولیوی خاتمه یابد.


در دقیقه ی 48 انر والنسیا گل اول اکوادور را به ثمر رساند تا نتیجه 3-1 تغییر کند، سپس در دقیقه ی 82 بولانوس گل دوم را برای اکوادور به ثمر رساند تا نتیجه به حداقل اختلاف برسد.


 در نهایت اکوادور 3-2 مغلوب بولیوی شد و باید گفت اکوادور از شانس بسیار کمی برای صعود برخوردار است. اکوادور برای اینکه بتواند جایگاه سوم را کسب کند باید به مصاف مکزیک برود.


منبع:ورزش یازده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد