کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

روسیچکی: پتر چک یک گزینه خوب برای هر باشگاهی خواهد بود

توماس روسیچکی هافبک تیم آرسنال در مورد احتمال پیوستن پتر چک هموطنش به جمع توپچی ها صحبت کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،پتر چک و توماس روسیچکی به مدت 13 سال در تیم ملی جمهوری چک هم تیمی بوده اند و روسیچکی معتقد است دروازه بان چلسی می تواند با پیوستن به آرسنال چالش جدیدی در کارنامه اش داشته باشد.
  
به گزارش Sky Sports، از قرارداد پتر چک با چلسی تنها یک سال باقی مانده است و وی با توجه به نیمکت نشینی قصد جدایی از این تیم را دارد. منابع Sky می گویند هر چند آرسنال علاقه مند به جذب پتر چک است، اما این دروازه بان 33 ساله ترجیح می دهد راهی پاریسن ژرمن شود.

روسیچکی در مصاحبه با Sky Sports News گفت: "بدیهی است اگر من به شما نگویم که با او صحبت کرده ام دروغ گفته ام، زیرا مدت زمان طولانی یکدیگر را می شناسیم. بگذارید بگویم پتر می خواهد تیمش را تغییر دهد و تصور نمی کنم فقدان باشگاه علاقه مند به جذب او وجود داشته باشد. خواهیم دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در این مورد من نمی خواهم دخالتی داشته باشم."

"این تصمیم خود وی و یا آرسنال خواهد بود، اگر آن ها می خواهند هم مسیر شوند. من واقعا نمی دانم آرسنال او را می خواهد یا خیر. این سوال مناسبی برای من نیست، اما این را می دانم که او دروازه بان بسیار خوبی است. او یک دروازه بان اثبات شده است.او 33 سال دارد و یک دروازه بان با تجربه است که برای یک دروازه بان یک امر حیاتی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد