کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
  
رسانه های انگلستان:
* Daily Mirror می نویسد که تیم پاریس سن ژرمن با مبلغ دستمزد هفتگی 150 هزار پوند می خواهد گوی سبقت در خدمت گرفتن پتر چک دروازه بان چلسی  را از آرسنال برباید.

* Daily Mail می نویسد که ایجنت روبرتو فرمینو می گوید تیم منچستر یونایتد با وی به توافقات نهایی رسیده و به زودی این بازیکن تست پزشکی باشگاه منچستر یونایتد را خواهد داد. 

* Daily Mail می نویسد که تیم های تاتنهام هاتسپرز و ساوتهمپتون برای به خدمت گرفتن اسون بندر از بروسیا دورتموند با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

* Mirror می نویسد که تیم موناکو می خواهد کوین میرالاس هافبک هجومی بلژیکی اورتون را به خدمت بگیرد. میرالاس 27 ساله در این فصل در 36 بازی 11 گل به ثمر رسانده است.

* ESPN FC می نویسد که تیم منچستر سیتی با پاتریک روبرتس وینگر با استعداد تیم فولهام به توافقات نهایی رسیده و به زودی با این بازیکن تیم زیر 19 سال انگلستان قراردادی امضا خواهد نمود.

* ESPN می نویسد که تیم آرسنال قصد دارد آینزلی مایتلند نایلز بازیکن 17 ساله خود را به ایپسویچ تاون قرض دهند. این بازیکن اولین بازی خود را برای آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسارای انجام داد.

* London Evening Standard می نویسد که تیم چلسی به زودی با رادامل فالکائو مهاجم موناکو قرارداد امضا خواهد کرد و آبی های لندن خواستار به خدمت گرفتن چارلی آستین نیز هستند.

* Daily Mail می نویسد که تیم وست هم قصد دارد با 12 میلیون پوند دیمیتری پایه بازیکن مارسی را به خدمت بگیرد.

* Daily Mail می نویسد که ژوزه مورینیو قصد دارد پس از فروش پتر چک به تیم آرسنال، آسمیر بگوویچ دروازه بان استوک سیتی را به استمفورد بریج بیاورد.

 رسانه های ایتالیا:
* Corriere dello Sport می نویسد که تیم سمپدوریا قصد دارد ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول را با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به سری آ بازگردند. Sky Sports Italia نیز در تکمیل این خبر گزارش می دهد که ماسیمو فررو رئیس باشگاه سمپدوریا گفته که آن ها توان به خدمت گرفتن ماریو بالوتلی را ندارند.

* Gazzetta dello Sport سران یوونتوس گمان می کنند یک تن از بین آرتورو ویدال و پل پوگبا از این تیم جدا خواهد شد و قصد دارند اکسل ویتسل هافبک میانی زنیت سنت پترزبورگ را جانشین وی نمایند.

* Tuttosport می نویسد که تیم اینتر میلان باز هم برای خرید جئوفری کوندوگبیا علاقه نشان داده است. آن ها باید با آرسنال و آث میلان برای به خدمت گرفتن این بازیکن رقابت کنند.

*  Gazzetta dello Sport  می نویسد که تیم آث میلان قصد دارد لوئیز آدریانو مهاجم گلزن برزیلی شاختار دونتسک را به خدمت بگیرد. این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپای2014/15  توانسته 9 گل به ثمر برساند.

*  Gianluca di Marzio می گوید که تیم اینتر یلان علاقه خود را برای به خدمت گرفتن استفان یووتیچ از منچستر سیتی نشان داده است و به زودی پیشنهادی را برای این بازیکن ارائه خواهد کرد.

* Gianluca di Marzio می نویسد که تیم موناکو با تیم چلسی برای انتقال فالکائو تقریبا به توافق رسیده و مسئولان تیم موناکو خواستند تا ماریو پاسالیچ را به صورت قرضی از آبی های لندن به عنوان بخشی از این قرارداد قرار دهند.

رسانه های اسپانیا:
* Mundo Deportivo می نویسد که اگر تیم بارسلونا در به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس نا موفق باشد، می خواهد مارکو وراتی را از پاریس سن ژرمن به خدمت بگیرد. 

* به گزارش وبسایت رسمی تیم سویا و طبق گفته رئیس این باشگاه خوزه کاسترو، آن ها بسیار به خدمت گرفتن گائل کاکوتا وینگر تیم چلسی نزدیک هستند و به زودی خبر رسمی اعلام خواهد شد. 

رسانه های آلمان:
* Stuttgarter Nachrichten می نویسد تیم اشتوتگارت که اسون اولریخ را به بایرن مونیخ فروخته است جانشین وی را پیدا کرده است و پرزمیزلاو تایتون را از پی اس وی آیندهوون به خدمت خواهند گرفت.

* Sky Sports Germany می نویسد که علاقه تیم آرسنال برای به خدمت گرفتن جولیان درکسلر از شالکه 04 تجدید شده است و آن ها با مبلغ 30 میلیون پوند خواهان هافبک هجومی 21 ساله آلمانی هستند.

* Kicker می نویسد که تیم استوک سیتی از تیم هانوفر 96 خوزه لو را به خدمت گرفته و مبلغ قرارداد این بازیکن 10 میلیون یورو خواهد بود.

* Kicker می نویسد که تیم اورتون قصد دارد راگنار کلاوان مدافع با تجربه تیم آگزبورگ را به خدمت بگیرد. سران باشگاه آلمانی پیشنهاد اورتون را تایید می کنند.

* Bild می نویسد که باشگاه های بزرگی از ایتالیا، فرانسه و انگلیس خواهان به خدمت گرفتن فرانکو دی سانتو از وردبرمن هستند. در واکنش به این خبر توماس آیشن مدیر این باشگاه گفته که قصد فروش این بازیکن را ندارند.

رسانه های دیگر کشور ها:
*  Aksam از ترکی می نویسد که تیم گالاتاسارای با لوکاس پودولسکی به توافقات نهایی رسیده است و به زودی با مبلغ 1.4 میلیون پوند به این باشگاه انتقال خواهد یافت.

* France Football می نویسد که تیم های لیورپول، آرسنال و تاتنهام به دنبال به خدمت گرفتن استیون انزونزی هافبک فرانسوی استوک سیتی هستند. 

* Tportal از کرواسی گزارش  می دهد که ایجنت ماریو مانژوکیچ می گوید این بازیکن که سال گذشته از بایرن مونیخ به اتلتیکو مادرید پیوسته قصد جدایی از روخی بلانکوس را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد