کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سرمربی کلمبیا: فالکائو به چلسی پیوست!

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از نهایی شدن پیوستن فالکائو به چلسی خبر داد و اعلام کرد که این مهاجم فصل آینده برای چلسی بازی خواهد کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،  رادامل فالکائو مهاجم تیم ملی فوتبال کلمبیا در زمانی که برای پورتو و اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان بود و عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جای گذاشت.
  
او در 200 بازی که برای این دو تیم به میدان رفت توانست 156 گل به ثمر رساند که این آمار خیره کننده‌ای برای او بود.

فالکائو با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت تصمیم گرفت تا موناکو را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب بکند. او در این تیم نتوانست بازی‌های درخشانی را به نمایش گذارد و آسیب دیدگی شدیدش باعث شد تا حتی جام جهانی 2014 برزیل را نیز از دست بدهد. فالکائو فصل قبل به منچستر یونایتد رفت، اما در این تیم تجربه بسیار بدی داشت و در 29 بازی تنها چهار گل به ثمر رساند.

الان شایعه‌های زیادی درباره پیوستن فالکائو به چلسی به گوش می رسد هر چند خود این مهاجم کلمبیایی اعلام کرد که هنوز با چلسی به توافق نرسیده است و خبرهای که در این زمینه منتشر می شود نادرست است، اما پکرمن سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا فاش کرد که پیوستن فالکائو به چلسی نهایی شده است و او فصل آینده پیراهن این تیم انگلیسی را بر تن خواهد کرد.

او گفت: فالکائو فصل بعد با پیراهن چلسی به میدان خواهد رفت. اطمینان دارم که او می تواند تجربه خوبی در این تیم داشته باشد. فالکائو و کوادرادو به همدیگر کمک خواهند کرد و روزهای خوبی را برای آنها در چلسی پیش بینی می کنم.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی پیش از این اعلام کرد که دوست دارد مهاجم بزرگی چون فالکائو برای تیمش بازی بکند و اطمینان دارد که این مهاجم می تواند در چلسی به روزهای اوج خود برگردد.

کوادرادو، هافبک کلمبیایی چلسی نیز که در اواسط فصل گذشته به این تیم پیوست، گفت: بسیار خوشحالم که فالکائو به چلسی پیوسته است. او بازیکن بزرگی است و می تواند در چلسی موفق باشد.

تیم ملی فوتبال کلمبیا خود را آماده دیدار حساس برابر برزیل در رقابت‌های کوپا آمریکا می‌کند که قرار است پنج‌شنبه برگزار شود.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد