کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: با وجود تمام علاقه ام، به مارسی باز نمی‌گردم

مهاجم سابق تیم فوتبال چلسی گفت: عاشق تیم مارسی هستم ولی به این تیم باز نخواهم گشت.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دروگبا مهاجم سابق تیم فوتبال چلسی که رسانه های خبری از احتمال حضور او در تیم مارسی خبر داده بودند به انتشار اخباری که در این خصوص منتشر شده پایان داده و گفت:   اخباری که در مورد حضور احتمالی من در تیم مارسی منتشر شده هیچیک درست نبوده و صحت ندارند، من با هیچ یک  از اعضای هیئت رئیسه باشگاه مارسی تماسی نداشته ام و اخبار مربوطه همگی شایعه بوده‌اند. 
 
باید تاکید کنم که من عاشقانه تیم مارسی علاقمند هستم و به هواداران آن عشق می‌ورزم واقعیت این است که اولین هوادار این تیم هم محسوب می شوم ولی هیچ تماسی از طرف روسای این باشگاه و یا از طرف من صورت نگرفته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد