کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چند خبر کوتاه از بازار نقل و انتقالات اروپا

اخرین شایعات در مورد انتقال بازیکنان در این پست مطرح میشود.



در زیر نگاهی به چند خبر از بازار نقل و انتقالات اروپا داریم.

  
* به گزارش Tuttomercatoweb، باشگاه های یوونتوس، رم، اینتر، تاتنهام هاتسپر و اتلتیکو مادرید علاقه مند به جذب محمد صلاح مهاجم 23 ساله مصری باشگاه چلسی که در فصل گذشته به صورت قرضی در فیورنتینا عضویت داشت، هستند.

* به گزارش Il Tempo، رم علاقه مند است رافائل گریرو مدافع تیم لورین فرانسه را به خدمت گیرد.

* به گزارش Sky Sports، نیل دی پاو مهاجم بلژیکی تیم لوکرن با قراردادی چهار ساله به تیم گینگام در لیگ 1 فرانسه پیوست. این بازیکن 25 ساله در 173 بازی در لیگ بلژیک موفق شده بود 28 گل به ثمر رساند.

* به گزارش ESPN FC، نیوکاسل یونایتد قصد دارد تروی دینی مهاجم تیم واتفورد را به خدمت گیرد. استیو مک لارن قصد دارد ضعف های خط حمله خود را با این مهاجم 26 ساله که طی سه فصل اخیر در هر فصل بیش از 20 گل به ثمر رسانده است، رفع کند.

* به گزارش The Comet، باشگاه کویینز پارک رنجرز موفق شد جو انگسان مهاجم تیم استیونج را به خدمت گیرد.

* به گزارش Sky Sports، دو باشگاه سویا و چلسی بر سر انتقال دائمی گائل کاکوتا به سویا به توافق رسیدند. این بازیکن 23 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در رائو وایکانو سپری کرد.

* به گزارش Sky Sports، باشگاه ساوتهمپتون موفق شد موافقت باشگاه اسپورتینگ لیسبون را با فروش چدریک سوارس جلب نماید. این مدافع ملی پوش و 23 ساله پرتغالی با قراردادی چهار ساله به ارزش 3.5 میلیون پوند راهی ساوتهمپتون خواهد شد.

* به گزارش Goal.com، وست هم یونایتد در آستانه خرید دائمی الکساندر سانگ هافبک بارسلونا که فصل گذشته را به صورت قرضی در این تیم سپری کرد می باشد. گفته می شود این بازیکن 27 ساله با قراردادی سه ساله به ارزش 5 میلیون پوند راهی پایتخت انگلیس می شود.

* به گزارش London Evening Standard، وست هم یونایتد به نیوکاسل یونایتد اعلام کرده که دیافرا ساخو فروشی نیست.

* به گزارش وب سایت رسمی باشگاه تورینو، دانیلو اولار مدافع چپ تیم کالیاری با قراردادی چهار ساله راهی گراناتا شد. آنتونیو بارکا مدافع تیم تورینو به عنوان بخشی از قرارداد به صورت قرضی راهی کالیاری شد.

* به گزارش Sunderland Echo، سباستین کوتس مدافع تیم لیورپول، احتمالا به اولین خرید تابستانی باشگاه ساندرلند تبدیل خواهد شد.

* به گزارش Sport Italia و La Gazzetta dello Sport، دو باشگاه ناپولی و امپولی بر سر انتقال میرکو والدیفیوری به مبلغ 5 میلیون یورو به توافق دست یافتند.

* به گزارش Sky Sport Italia، رم قصد دارد پل خوزه امپوکو مهاجم 23 ساله کالیاری را به خدمت گیرد.

* به گزارش Lancenet، دو باشگاه فیورنتینا و لاتزیو علاقه مند هستند با جذب الکساندر پاتو، این مهاجم 25 ساله برزیلی را بار دیگر به سری آ ایتالیا بازگردانند.

* به گزارش AS، خوان کارلوس وینگر تیم براگا به صورت قرضی به تیم مالاگا پیوست.





طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد