کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دونگا: برزیل باید بازی بدون نیمار را یاد بگیرد

سرمربی سلسائو دیدار با ونزوئلا را برای تیمش فینال کوپا آمریکا می داند و معتقد است برزیل باید بدون متکی شدن به ستاره خود به پیروزی برسد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل اذعان کرد که تمیش باید یاد بگیرد که به نیمار متکی نباشد چرا که او در بازی مقابل کلمبیا اخراج شد و در بازی آینده این تیم حضور نخواهد داشت.

  

نیمار و کارلوس باکا پس از اتمام بازی با یکدیگر برخوردی داشتند که موجب شد از سوی داور این مسابقه کارت قرمز مستقیم دریافت کنند و بازی آینده تیمشان را از دست بدهند.

در همین راستا سرمربی برزیل پس از اتمام این دیدار به خبرنگاران گفت باید راهی برای مقابله با از دست دادن ستاره خود پیدا کند.

وی گفت: "من تا فردا صبر می کنم و بعد از آن فکر خواهم کرد که چگونه بدون نیمار مقابل ونزوئلا قرار بگیریم. ما دوست داریم او را داشته باشیم اما این امکان پذیر نخواهد بود بنابراین باید راهی برای غلبه بر این وضعیت پیدا کنیم."

 

دونگا در ادامه به رویکرد تیم ملی کلمبیا پرداخت و عنوان کرد: "بعضی از اتفاق ها از کنترل ما خارج است. متاسفانه داور نمی دانست که چگونه باید بازی را کنترل کند. در برخی از صحنه ها شاهد خشونت بالای بازیکنان کلمبیا بودیم، اما داور توجهی نمی کرد."


این اولین شکست دونگا پس از بر عهده گرفتن تیم ملی برزیل پس از جام جهانی 2014 بود و حالا دونگا باید به فکر دیدار آخرین خود در گروه c باشد تا بتواند جواز حضور در مرحله یک چهارم را کسب کند.


منبع:ورزش یازده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد