کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
  
رسانه های انگلستان:
♦ روزنامه Daily Mirror می نویسد که تیم لیورپول قصد دارد نوک پیکان هجومی خود را تقویت نماید و بازیکنانی چون کریستین بنتکه از استون ویلا، سالامون روندون ونزوئلایی و کارلوس باکا بازیکن سویا مدنظر آن ها قرار دارند.

♦ Daily Mirror گزارش می دهد که رونالد کومان از سران باشگاه ساوتهمپتون خواسته که برای به خدمت گرفتن توبی آلدرویلد از اتلتیکو مادرید رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را بشکنند.

♦ به گزارش The Sun، تیم تاتنهام هاتسپرز می خواهد در این تابستان آندروس تاونسند را به فروش برساند و تیم هایی چون نیوکسل و استون ویلا مشتریان وینگر ملی پوش انگلیسی هستند.

♦ The Telegraph می نویسد که تیم وستهم یونایتد قصد دارد دیمیتری پایه بازیکن المپیک مارسی را با مبلغ 14 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

♦ منابع Sky گزارش می دهند که سران تیم منچستر یونایتد از همتایانشان در رئال مادرید می خواهند که سرخیو راموس را به عنوان مبلغ به خدمت گرفتن داوید دخیا به آن ها واگذار کنند.

♦ Daily Mirror می نویسد که تیم تاتنهام هاتسپرز قصد دارد روبرتو سولدادو را که در سال 2013 با 26 میلیون پوند به خدمت گرفته بودند را با 15 میلیون پوند به گالاتاسارای بفروشند.

♦ روزنامه Evening Standard می نویسد که تیم چلسی از به خدمت گرفتن ساموئل اومتیتی از لیون نا امید شده اند چرا که این مدافع با سران لیون به توافق رسیده و با آن ها قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

♦ Metro  می نویسد که تیم نیوکسل قصد دارد جوئل ماتیپ را از شالکه به خدمت بگیرد و برای این بازیکن حاضر است مبلغ 10 میلیون پوند پرداخت کند.

♦  به گزارش Express، منچستر یونایتد می خواهد لوکاس بیلیا را از لاتزیو به خدمت بگیرد. آن ها قصد دارند برای بیلیای 29 ساله که در 3 بازی اخیر آرژانتین در کوپا آمریکا بازی کرده 18.5 میلیون پوند پرداخت کنند.

♦ روزنامه  Daily Mail گزارش می دهد که اسلام فیروز بازیکن 19 ساله تیم چلسی قصد دارد این تیم را ترک کند و به یکی از تیم های کوئینز پارک رنجرز و برنلی بپیوندد.

رسانه های ایتالیا:
♦ خبرگزاری La Repubblica گزارش می دهد که تیم میلان پس از شکست خوردن در پروژه های مختلف برای خرید در خط حمله، می خواهد رابین فن پرسی را از منچستر یونایتد به خدمت بگیرد.

♦  روزنامه  Gazzetta dello Sport می نویسد که تیم چلسی در رقابت با آث میلان برای به خدمت گرفتن اکسل  ویتسل شکست خورده است و بازیکن  بلژیکی زنیت با 21 میلیون پوند به سن سیرو خواهد رفت. 

♦ روزنامم Corriere dello Sport گزارش می دهد که تیم آث میلان برای به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی حاضر است به پاریس سن ژرمن رقمی بین 50 میلیون و 55 میلیون یورو پیشنهاد کند.

♦ فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس که به تیم تاتنهام هاتسپرز لینک شده بود در گفتگو با Mediaset اظهار داشته که قصد ترک یوونتوس را ندارد.

رسانه های اسپانیا:
♦ روزنامه Marca می نویسد که جکسون مارتینز مهاجم پورتو که در 132 مسابقه برای این تیم 92 گل به ثمر رسانده، بسیار به انتقال به اتلتیکو مادرید نزدیک است. 

♦ گیلم بالاگ خبرنگار مشهور Sky Sports Spanish می گوید که درخواست معاوضه داوید دخیا با سرخیو راموس از سوی سران منچستر یونایتد به سران رئال مادرید ارائه شده است. 

♦ خبرگزارش Cadena SER گزارش می دهد که تیم منچستر سیتی به رقابت انتقال نیکولاس اوتامندی از والنسیا وارد شده و پیشنهاد بهتری نسبت به رقبای خود ارائه کرده است.

♦ Superdeporte گزارش می دهد که تیم منچستر سیتی می خواهد گرومینو رولی را از رئال سوسیداد به خدمت بگیرد ولی سران باشگاه سوسیداد ترجیح می دهند وی را به والنسیا قرض بدهند.

رسانه های آلمان:
♦ خبرگزاری های متعدد در آلمان گزارش می دهند که تیم منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن جروم بواتنگ از بایرن مونیخ مبلغ 28 میلیون یورو را به باوارین ها ارائه داده اند.

♦ روزنامه Kicker می نویسد که تیم بایر لورکوزن چارلز آرانگوئیز را از اینترناسیونال به خدمت بگیرد تا جانشین گونزالو کاسترویی کند که به تازگی از این تیم رفته است. 

♦ به گزارش Bild، آندریاس کریستنسن مدافع 19 ساله چلسی به انتقال قرضی به بروسیا مونشن گلادباخ بسیار نزدیک است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد