کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدیر برنامه های چک: هنوز با آرسنال به توافقی نرسیده ایم

این گونه به نظر می رسید که پیوستن پتر چک به آرسنال قطعی شده باشد، اما شب گذشته پتر چک توئیتی را بازنشر کرد که در آن مدیر برنامه های وی از عدم رسیدن توافق نهایی با آرسنال تا بدان لحظه خبر می داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،به نفل از سایت Goal، مدیر برنامه های پتر چک ، نهایی شدن انتقال او به آرسنال را رد کرد اما با این حال احتمال انجام این انتقال را رد نکرد.
  
 در طی چند روز اخیر شایعات زیادی درباره قطعی شدن انتقال پتر چک به آرسنال و جدایی او از چلسی پس از 11 سال حضور در استمفوردبریج به گوش می رسید، اما این دروازه بان با انجام حرکتی غیرمعمول، توئیت مدیر برنامه هایش را که حاکی از عدم رسیدن دو طرف معامله به توافقی نهایی بود را بازنشر کرد. در متن این توئیت آمده است:

همان طور که به شما گفتیم، هنوز هیچ چیزی در مورد انتقال پتر چک قطعی نشده است. در صورتی که چیزی در این رابطه قطعی شود، پتر چک آن را (ار حساب توئیترش) تأیید خواهد کرد.
پیش از این در روز دوشنبه، جان تری - کاپیتان چلسی - در مصاحبه ای اظهار کرده بود که آرسنال از خرید دروازه بان با تجربه ای همچون پتر چک به شدت منفعت خواهد برد. جان تری در این باره گفته بود:

صحبت هایی درباره پیوستن پتر چک به آرسنال هست. اگر آن ها بتوانند وی را جذب کنند، چک یقیناً به قوی شدن آن ها کمک خواهد کرد. او به تنهایی قادر خواهد بود 12 تا 15 امتیاز را در طول فصل برای آرسنال کسب کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد