کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پکرمن: صعود قاطعانه ای نداشتیم

خوزه پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا که تیمش صعودی نه چندان قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا داشته است از هواداران خواست صبور باشند تا تیم به روز های اوج خود بازگردد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،خوزه پکرمن سرمربی 65 ساله تیم ملی کلمبیا در بازی یکشنبه شب در مقابل پرو به تساوی بدون گل رسید و هر دو تیم به مرحله بعدی صعود کردند.

  

پکرمن بعد از تساوی تیمش در مقابل پرو و بعد از صعود به عنوان یکی از دو تیم سوم برتر  رقابت ها به مرحله یک چهارم نهایی گفت:

از هواداران میخوایم که صبور باشند تا بازیکنان با تمرکز کامل به روز های اوج خود بازگردند.


کلمبیایی‌ها در سه بازی خود در مرحله گروهی تنها یک گل زده‌اند و به همین اندازه هم گل خورده‌اند، آن هم در حالی که هیچ یک از مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشده‌اند. با این وجود پکرمن باور دارد تیمش آنقدر تلاش کرده است که از انتقادات مصون باشد.


او در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: شما نمی‌توانید تیمی را که سه سال در بالاترین سطوح بازی کرده است، اینگونه مجازات کنید. امروز ما به اندازه کافی برای کسب پیروزی تلاش کردیم اما به آن نرسیدیم.

 حریف بعدی تیم ملی کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا آرژانتین، برنده گروه B است. این بازی بامداد پنجم تیر در شهر وینیا دل‌مار برگزار می‌شود.


منبع:ورزش یازده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد