کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فوتبالیست ها باید تنیسورها را الگو قرار دهند

سرمربی چلسی از اتمسفر روحی-روانی غالب بر فضای مسابقات قهرمانی تنیس بریتانیا تحت تاثیر قرار گرفته است و حس می کند که مردان و زنانی که به صورت 'تنها' در زمین مسابقه فعالیت می کنند می توانند برای سایر رشته های ورزشی به الگو تبدیل شوند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،به نقل از سایت Goal، ژوزه مورینیو معتقد است که فوتبالیست ها می توانند چیزهای زیادی را از استقامت و قدرت روحی تنیسورها یاد بگیرند. 

  

مورینیو که فصل قبل چلسی را به مقام قهرمانی در لیگ برتر رساند، در هفته گذشته اخیر پای ثابت مسابقات قهرمانی آئگون بود، تورنمتی که در نهایت با قهرمانی اندی ماری بریتانیایی به پایان رسید.


مورینیو که علاقه بسیار زیادی به تنیس دارد، از نحوه ای که بازیکنان این رشته قادر به تحمل کردن و فائق آمدن بر فشارهای درون زمین هستند تحت تأثیر قرار گرفته است و فکر می کند که فوتبالیست ها نیز می توانند این کار را در زمین مسابقه انجام دهند. او در این باره گفت:

 


من واقعاً عاشق این هستم. عاشق این رشته هستم. احترام خاصی را برای ورزشکاران این رشته قائلم زیرا فکر می کنم قوی بودن از لحاظ فیزیکی و تکنیکی در این رشته کافی نیست و مهم تر از هر چیز این است که از لحاظ روانی قدرتمند باشید. رقابت کردن به صورت انفرادی سخت تر از ورزش های تیمی است. زنان و مردانی که در زمین مسابقه به صوت 'تنها' فعالیت می کنند، مسئول پیروزی خودشان هستند، مسئول شکست خودشان هم هستند. این ظرفیت دست و پنجه نرم کردن با فشاری عظیم، چیزی است که تلاش می کنم آن را فرا بگیرم و به شغل و ورزش خودم نیز اضافه کنم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد