کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.  
رسانه های انگلستان:
♦ لوئیز فن خال قصد دارد پول زیادی را برای تقویت منچستر یونایتد در تابستان خرج کند و به گفته Mirror اهداف آن ها سرخیو راموس، باستین شواین اشتایگر و کریم بنزما خواهند بود.

♦ به گزارش Sun تیم منچستر سیتی در صورتی که برای به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس شکست بخورد، برای خرید جک ویلشر از آرسنال اقدام خواهد کرد.

♦ Star می نویسد که پس از پیشنهاد منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس از رئال مادرید گفته می شود که این مدافع اسپانیایی از سران رئال اجازه خروج خواسته است.

♦ لی کلیتون ایجنت پتر چک در اکانت توئیتر خود گفته که هنوز به توافق کامل با آرسنال نرسیده اند و در صورتی که اتفاقی بیافتد اکانت توئیتر پتر چک آن را اعلام خواهد نمود.

♦ به گزارش منابع Sky تیم سوانزی سیتی با گیلرمو لارا دروازه بان 18 ساله تیم بارسلونا به توافق رسیده اند و به زودی وی به این تیم خواهد پیوست. 

♦ به گزارش منابع Sky جان اوبی میکل قصد دارد از چلسی در تابستان جدا شود. با این وجود آبی ها خواهان حفظ هافبک 28 ساله خود هستند ولی بازیکن نیجریه ای پیشنهادی خوبی از العین امارات دارد.

♦ Standard می نویسد که تیم تاتنهام می خواهد آنتونی مارتیال وینگر تیم موناکو را از این تیم به خدمت بگیرد. موناکو این بازیکن را در لیست مازاد خود قرار داده است و حاضر به فروش وی خواهد بود.

♦ با وجود صحبت ها مبنی بر علاقه منچستر یونایتد و چلسی برای به خدمت گرفتن آسمیر بگوویچ از استوک سیتی، سران این تیم به The Sentinel گفته اند که پیشنهادی را برای این بازیکن دریافت نکرده اند. این در حالیست که قبل تر Mirror خبر داده بود که مسئولان استوک سیتی از مسئولان چلسی مبلغ 11 میلیون یورو به اضافه ویکتور موزس را برای دروازه بان خود خواسته بودند.

♦ روزنامه  Daily Star می نویسد که تیم چلسی در صورت فروش لوئیک رمی با قیمتی مناسب، به سراغ خرید چارلی آستین مهاجم انگلیسی کوئینز پارک رنجرز خواهد رفت.

♦ روزنامه  Daily Mirror می نویسد که تیم لیورپول قصد دارد 8 بازیکن خود را به فروش برساند. این بازیکنان فابیو بورینی، ماریو بالوتلی، خاویر مانکیو، لوکاس لیوا، آندره ویزدام، لوئیز آلبرتو و لازار مارکوویچ خواهند بود. 

♦ به گزارش Daily Star، تیم منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن یاسپر سیلسن از تیم آژاکس که زیاد مایل به فروش وی نیست، باید 25 میلیون یورو به باشگاه هلندی پرداخت کند.

♦ به گزارش Daily Mail تیم فنرباحچه پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتن نانی از منچستر یونایتد ارائه داده است. آن ها دستمزد هفتگی 75 هزار یورو را به وینگر پرتغالی پیشنهاد داده اند.

رسانه های ایتالیا:
♦ تیم رم می خواهد نوک پیکان هجومی خود را با یک مهاجم تمام عیار تقویت نماید. به گزارش Gazzetta dello Sport اهداف جیلاروسی دو مهاجم بلژیکی تیم های لیگ برتری استون ویلا و اورتون، یعنی روملو لوکاکو و کریستین بنتکه هستند.

رسانه های اسپانیا:
♦ روزنامه AS گزارش می دهد که سران تیم منچستر یونایتد با نمایندگان سرخیو راموس از 2 ماه پیش در حال مذاکره هستند. انتقال این بازیکن با مبلغ 30 میلیون یورو به اضافه داوید دخیا، به منچستر یونایتد ممکن خواهد بود.

رسانه های آلمان:
♦ به گزارش Sueddeutsche Zeitung ایلهان گوندوعان پسر عموی ایلکای گوندوعان در مصاحبه با این خبرگزاری گفته که هافبک ترک تباری آلمانی می خواهد در بروسیا دورتموند بماند و خود را به توماس توخل اثبات نماید.

♦ هورست هلت مدیر عامل باشگاه شالکه گفته که جوئل ماتیپ مدافع جوان این تیم تحت هیچ شرایطی به نیوکسل نخواهد پیوست. هلت می گوید که خود این بازیکن تقاضا دارد که در این تیم باقی بماند.

♦ Bild گزارش می دهد که آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال قصد دارد پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی بروسیا دورتموند را هدف اول نقل و انقالات تابستانی این تیم قرار دهد.

رسانه های دیگر کشورها:
♦ L'Equipe می نویسد که متئو والبوئنا بازیکن فرانسوی تیم زنیت مسکو می خواهد از این تیم جدا شود چرا که آن ها از رقابت های اروپایی در فصل آینده محروم شده اند.

♦ L'Equipe از فرانسه گزارش می دهد که تیم منچستر یونایتد قصد دارد هوگو یوریس را از تاتنهام به خدمت بگیرد و جایگزین داوید دخیا کند که به رئال مادرید خواهد رفت.

♦ Globoesporte از برزیل گزارش می دهد که تیم لیورپول به خرید روبرتو فرمینو از هافنهایم بسیار نزدیک است و مبلغ انتقال هافبک هجومی برزیلی 25 میلیون یورو خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد