کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پتر چک یکی از سه دروازه بان برتر دنیاست

باب ویلسون، دروازه بان سابق آرسنال، معتقد است پتر چک در کنار تیبو کورتوا و مانوئل نویر، یکی از سه دروازه بان برتر دنیاست.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، پتر چک که 10 سال دروازه بان اول آبی های لندن بود، این فصل نیمکت نشین کورتوا شد و گفته می شود که او در آستانه پیوستن به آرسنال است؛ اتفاقی که ویلسون از آن استقبال کرد.
  
او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم او یکی از سه دروازه بان برتر دنیاست. فکر می کنم در حال حاضر تیبو کورتوا بهترین دروازه بان جهان است؛ جلوتر از مانوئل نویر. پتر چک دقیقا پشت سر این دو قرار دارد. 
در 33 سالگی، با توجه به تجربه و سایر جوانب، یک دروازه بان در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد. فکر می کنم پتر چک می تواند 6-5 فصل دیگر بازی کند. 
اگر آرسنال بتواند او را به خدمت بگیرد و همین طور یکی دو بازیکن دیگر، فکر می کنم می توانند برای قهرمانی رقابت کنند. با توجه به سایر بازیکنانی که در اختیار دارند، فکر می کنند آنها به منچسترسیتی و چلسی نزدیک هستند. من پتر چک را بسیار تحسین می کنم. او تا پیش از ورود کورتوا، بهترین دروازه بان لیگ انگلیس بود."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد