کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورگان: نشان می دهم کدام هازارد بهتر است

تورگان هازارد برادر کوچکتر ستاره باشگاه چلسی عزم این را دارد که بازیکن بزرگتری از برادرش باشد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،این بازیکن 22 ساله که با 8 میلیون یورو از چلسی راهی مونشن گلادباخ شد، به همراه این باشگاه به رده سوم بوندسلیگا دست پیدا کرد. 
  
هازارد به بیلد گفت: "

پست شماره ده برای من بهترین است. با این حال نمی دانم مربی چه اندیشه هایی برای من دارد. نشان داده ام که می توانم به عنوان وینگر به میدان بروم. چیزهای زیادی در فصل قبل یاد گرفتم.فکر می کنم حالا بازیکن بهتری هستم. توانستم در یکی از بهترین لیگ های جهان به میدان بروم. امیدوارم در فصل آینده بیشتر بازی کنم اما می دانم رقابت برای بازی دشوار است. این در یک باشگاه بزرگ عادی است. به سختی کار می کنم تا از پس این کار بر بیایم. آرزوی من این است که با گلادباخ مقابل چلسی در لیگ قهرمانان قرار بگیرم. هرگز مقابل برادرم ادن قرار نگرفته ام و این می تواند اتفاقی بزرگ برای خانواده ما باشد. آنگاه آن ها متوجه می شوند که کدام هازارد بهتر است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد