کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو چه تیم‌هایی را سخت‌ترین رقیبان چلسی می‌داند؟

آبی های لندن فصل گذشته با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان انگلیس شدند، اما مورینیو دو تیم را معرفی کرده و مدعی شده که سخت ترین بازی هایش مقابل این دو تیم بوده.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورینیو مدعی شده که من سیتی و ساوثهمپتون سخت ترین حریفان چلسی در فصلی که گذشت بودند. او در مصاحبه با وب سایت رسمی چلسی گفت: «باید واقع بین باشم و فقط دو تیم را انتخاب کنم. 

  

تنها دو تیمی که ما نمی توانستیم آن ها را شکست دهیم. مقابل آن ها شکست نخوردم، اما شکستشان هم ندادم. منچسترسیتی، دو مسابقه و دو مساوی و ساوثهمپتون، دو مسابقه و دو مساوی. حالا لیگ برتر خیلی سخت تر از همیشه شده است. می توانم بگویم که سخت ترین لیگ است. لیگی رقابتی با تیم های فوق العاده. انگیزه همیشه خیلی مهم است. در این کشور، حتی تیم هایی که به اندازه تیم های تاپ پتانسیل ندارند، واقعا به خودشان ایمان دارند و می جنگند. همه بازی ها رقابتی هستند و انگیزه در آن ها خیلی مهم است. از طرفی موقعیت خوب مالی به همه تیم ها از بزرگ و کوچک این اجازه را می دهد که بازیکنان خوب بخرند. ترکیبی خوب داشته باشند و رقابت کنند. همان طور که قبلا گفته بودم اولین بازی فصل مقابل برنلی مهیج ترین بازی برای من بود، چون برای اولین بار می دیدم که چلسی با چه کیفیتی می تواند بازی کند. عالی بازی کردیم و گل هم زدیم. به نظرم زیباترین گل فصلمان که شورله آن را زد. یکی دیگر از بازی های جذاب و مهیج هم بازی با کریستال پالاس بود. چون وقتی داور سوت پایان را زد ما قهرمان شدیم». 


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد