کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدافع سابق انگلستان: استونز باید در اورتون باقی بماند

استیو هووی مدافع سابق منچستر سیتی، نیوکاسل و تیم ملی انگلستان اعتقاد دارد که آینده فوتبال جان استونز با انتقال به چلسی می تواند به خطر بیفتد.
در شرایطی که پیشنهاد 20 میلیون پوندی قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر برای استونز از سوی اورتون رد شد، گفته می شود که این باشگاه قصد ارائه پیشنهادی دیگر دارد. 
  
از سوی دیگر امروز گزارش شد که منچستر یونایتد نیز بی میل به جذب استونز نیست. در شرایطی که روبرتو مارتینز سرمربی اورتون پیش تر گفته بود ستاره های این باشگاه فروشی نیستند، امروز برخی رسانه ها خبری را مخابره کردند که در صورت ارائه پیشنهادی بزرگ ممکن است استونز از تافی ها جدا شود.

هووی در ان خصوص به اسکای اسپورتس گفت: 

جان استونز را دوست دارم. او بازیکن بسیار خوبی است. چند ماه پیش با روبرتو مارتینز صحبت کردم و به او گفتم که تا چه اندازه تحت تاثیر این بازیکن قرار گرفته ام. او کنترل خوبی روی توپ دارد. شاید هنوز در کار دفاعی کمی ساده عمل می کند، اما باید به یاد داشته باشیم که او تنها 21 سال دارد. او آینده بسیار بسیار روشنی دارد اما فکر نمی کنم انتقال به چلسی برای او گزینه خوبی باشد. از نظر مالی این انتقال برای او مزایای زیادی دارد اما از نظر فوتبالی فکر می کنم بهتر است که او با مربی خوبی مانند روبرتو مارتینز کار کند. او در ترکیب تیم خوبی بازی می کند و فکر می کنم بهتر بتواند در آنجا پیشرفت کند. در چلسی شاید به ترکیب بیاید و گاهی بیرون بنشیند، اما در اورتون می تواند به صورت ثابت بازی کند. اینکه او در چلسی در کنار بازیکنان فوق العاده ای بازی می کند درست است و این باعث یادگیری می شود اما هیچ چیز به مانند بازی مرتب باعث پیشرفت یک بازیکن جوان نخواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد