کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: به استونز پیشنهاد داده ایم؛ به مارتینز توصیه می کنم مثل من عمل کند

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی تأیید کرد که این تیم برای جذب جان استونز، مدافع تیم اورتون پیشنهادی ارائه کرده است، اما اعلام نکرد که آیا پیشنهاد خود را برای وی افزایش خواهند داد یا نه.


منابع Sky معتقدند که قهرمان لیگ برتر پیشنهاد خود برای مدافع ملی پوش اورتون را افزایش خواهد داد، و این درحالی است که پیشنهاد 20 میلیون یورویی آنها رد شده است.
  
مورینیو که همراه با چلسی در مونترال به سر می برد، در مصاحبه با Sky Sports News HQ گفت:

    ما پیشنهادی ارائه کردیم، پیشنهاد آنجاست و اورتون این قدرت را دارد که آن را بپذیرد یا رد کند. این مسئله بین جان استونز و اورتون است و من در مورد او صحبت نمی کنم چون بازیکن اورتون است. اگر ما پیشنهادی ارائه کرده ایم، به خاطر این است که به بازیکن علاقه داریم، ما برای بازیکنانی که دوست نداریم پیشنهاد نمی دهیم، اما به اورتون و هر باشگاهی که بازیکنی دارد احترام می گذاریم و این به عهده آنهاست - همه چیز در اختیار آنهاست.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم اورتون به خاطر ابراز علاقه عمومی تیم چلسی به جذب استونز، از این تیم انتقاد کرده و اظهار داشته که تافی ها باشگاه فروشنده ای نیستند. مورینیو در مورد اظهارات مارتینز گفت:

    پنجره نقل و انتقالات باز است، و وقتی باز است، هر باشگاه و هر بازیکنی می توانند پیشنهاداتی داشته باشند. برای بازیکنان ما هم پیشنهاداتی می آید، ما برای بازیکنان دیگر پیشنهاد می دهیم و این روند می تواند بسیار ساده باشد، بنابراین به روبرتو توصیه می کنم همان کاری را بکند که من می کنم. اگر من پیشنهادی برای یکی از بازیکنانم دریافت کنم و نخواهم که هیچ پیشنهادی را بپذیرم، می گویم که هیچ پیشنهادی را نخواهم پذیرفت، بنابراین این مسئله ای بسیار بسیار ساده است.

    اگر امروز پیشنهادی برای سسک فابرگاس دریافت کنم، در عرض دو دقیقه می گویم که هیچ گونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد، بازی تمام است، همین.

طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد