کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا




آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
  
رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Daily Express، تیم منچستر یونایتد قصد دارد برای به خدمت گرفتن پدرو رودریگز از بارسلونا اقدام نماید و وارد رقابت با آرسنال، چلسی و لیورپول شود.


♦ به گزارش Daily Express، تیم ساوتهمپتون پس از فروش برخی بازیکنان خود حال قصد دارد به قوای تیم خود بپردارزد و رون فلار بازیکن سابق استون ویلا را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.


♦ به گزارش منابع Sky، فرانک دی بوئر در مورد فروش یاسپر سیلسن دروازه بان آژاکس به منچستر یونایتد می گوید که در صورت پیشنهاد هنگفت شیاطین سرخ نه گفتن به آن ها بسیار سخت خواهد بود. در مصاحبه دیگری با همین رسانه سیلسن شخصا انتقال خود به منچستر یونایتد را یک قدم رو به جلو یاد کرد.


♦ به گزارش منابع Sky، تیم لیورپول موفق شده با کریستین بنتکه و باشگاه استون ویلا به توافقات نهایی دست یابد ولی امیدی برای حضور این بازیکن در تور تابستانی قرمزها در استرالیا وجود ندارد.


♦ به گزارش منابع Sky، هکینگ سرمربی تیم وولفسبورگ در مصاحبه ای می گوید که گمان نمی کند دی بروین این فصل به منچستر سیتی برود و این انتقال را در تابستان جاری منتفی می داند.


♦ به گزارش حساب شخصی فیسبوک الکساندر میتروویچ، این مهاجم با استعداد تیم اندرلشت به زودی در تست پزشکی تیم نیوکسل حاضر خواهد شد تا به کلاغ ها بپیوندد.


♦ به گزارش شبکه اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد، ادوودوارد ریاست این باشگاه امیدوار است که خریدهای جدیدی را به زودی انجام دهد زیرا معتقد است خرید سریع تر باعث می شود فن خال بتواند بازیکنان را در ترکیب یکپارچه کند.


♦ به گزارش منابع Sky، روبرتو مارتینز سرمربی تیم اورتون اظهار داشته که از چیزی که باشگاه های قدرتمند به رسانه ها تزریق می کنند ترسی ندارد و حاضر به فروش جان استونز به چلسی نیست. گفته می شود باشگاه اورتون پیشنهاد 20 میلیون پوندی آبی های لندن را برای این مدافع جوان انگلیسی رد کرده اند.


♦ به گزارش Daily Telegraph، آرسن ونگر گفته است در صورتی که بتوانند یک مهاجم به خدمت بگیرند بسیار عالی خواهد بود چرا که او می خواهد ژیرو احساس رقابت پیدا کند و تنها مهاجم نوک تیم نباشد.


♦ به گزارش  Daily Telegraph، منچستر سیتی به خدمت گرفتن پاتریک رابرترس بازیکن جوان فولهام با 11 میلیون پوند بسیار نزدیک است.


رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، یوونتوس با ماریو گوتزه برای به خدمت گرفتنش به توافق رسیده و بایرن خواسته که با یک بند بازخرید این ستاره مانشافت را به بیانکونری بفروشد.


♦ به گزارش Sky Sport Italia، تیم تازه وارد به سری آ کارپی می خواهد والاس مدافع جوان تیم چلسی را به خدمت بگیرد. این تیم ابتدا این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت خواهد گرفت و فصل آینده قرارداد وی را دائمی خواهند کرد.


♦ به گزارش  Gianluca di Marzio، تیم شالکه 04 قصد دارد با 14 میلیون یورو ژردان شکیری ستاره سوییسی تیم اینتر میلان را به خدمت بگیرد و این بازیکن را به بوندسلیگا بازگرداند.


رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش  AS، اکر اتلتیکو مادرید موفق نشود فلیپه لوئیز را از چلسی بازگراند گزینه دیگر آن ها الکس ساندرو مدافع کناری برزیلی پورتو خواهد بود.


رسانه های آلمان:

♦ به گزارش بخش آلمانی Goal، ماریو گوتزه پس از پخش شدن انتقالش از بایرن مونیخ به یوونتوس گفته دوست دارد به کشور دیگری برود و لیگ جدیدی را تجربه کند.


رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش L'Equipe، تیم پاریس سن ژرمن به خدمت گرفتن بنجامین استامبولی از تاتنهام هاتسپرز بسیار نزدیک است و به زودی این انتقال انجام خواهد شد.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد