کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اینتر، رئال و چلسی خواهان جذب شرک

سام شرک بازیکن آینده دار سن پائولی از علاقه باشگاه های معتبر اروپایی به خود صحبت می کند.
سام شرک هافبک 16 ساله و آلمانی که در تیم زیر 17 ساله های سن پائولی طی 24 بازی 6 گل و 7 پاس گل ثبت کرده است، توجه چند باشگاه بزرگ را به خود جلب کرده است.
  
شرک در مصاحبه با Calciomercato گفت: "من می توانم تایید کنم که اینتر من را می خواهد. من نمی دانم که آیا آن ها رسما پیشنهادشان را ارائه داده اند. اینتر قطعا یک باشگاه بزرگ است، هرچند باشگاه های بزرگ دیگری نیز من را می خواهند."

شرک افزود: "بازیکن مورد علاقه من در جهان نیمار است. او الگوی من است. از میان بازیکنان حال حاضر اینتر نیز من می توانم به ژردان شکیری اشاره کنم. من یک هافبک هستم، یک شماره 10 که در میانه میدان وظایفش را ایفا می کند. من پاس های خوبی می دهم و دوست دارم پاس گل و گل های بی شماری به نامم ثبت شود. من همچنین دوست دارم به مانند ایسکو دریبل بزنم."

به گزارش Bild، باشگاه های بزرگی که شرک از آن ها نام می برد، رئال مادرید و چلسی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد