کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فالکائو در چلسی خودش را ثابت میکند

 رادامل فالکائو پس از یک فصل کابوس وار در منچستریونایتد، حالا با پیوستن به چلسی، منتظر ثابت کردن شایستگی هایش در فوتبال انگلیس است.




فالکائوی 29 ساله، تابستان گذشته پس از کشمکش های بسیار، از موناکو بصورت قرضی راهی منچستریونایتد شد اما در 29 بازی تنها 4 گل برای این تیم به ثمر رساند. او که در یونایتد هفته ای 382 هزار پوند دریافت می کرد، حالا با حقوق هفتگی 265 هزار پوند بصورت قرضی از موناکو به چلسی پیوسته است تا خیلی چیزها را اثبات کند.
  
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، در مورد شرایط فالکائو به خبرنگاران گفت:" فالکائو پر از انگیزه است.وقتی شما بازیکن شاخصی نیستید، حس درماندگی را هم در فوتبال تجربه نخواهید کرد اما یک بازیکن تراز اول همچون فالکائو، در دوران فوتبالش با چنین حسی روبرو شده و با آن زندگی خواهد کرد.

فالکائو با این شرایط خودش را وفق داده و ما حس درماندگی او ناشی از یک فصل بد در منچستریونایتد را درک می کنیم. او از اینکه در انگلستان از او به عنوان بازیکن نه چندان خوب یاد می شود ناراحت است و این بزرگترین انگیزه برای او در چلسی است که نشان دهد چه ارزش هایی دارد.

او برای اینکه به چلسی ملحق شود، به ما کمک زیادی کرد. رادامل حاضر شد از حقوق هفتگی خود بکاهد و تلاش کرد مدیران موناکو را به این انتقال راضی کند. او برای آمدن به چلسی، همه پیشنهادهای دیگر را نادیده گرفت. من فکر می کنم که می توانیم در چلسی به فالکائو برای بازگشت به دوران اوجش کمک کنیم و او هم می تواند مهره موثری برای ما باشد."



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد