کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: تنها یک بازیکن را میخواهم اما ان پدرو نیست

مورینیو  طی مصاحبه ای اعلام کرد تیم ما برای ایجاد بالانس تنها به یک بازیکن نیاز دارد.



اختصاصی کلوپ هواداران چلسی، خوزه مورینیو مربی با تجربه چلسی گفت: در این تابستان تنها یک خرید خواهم داشت و به دنبال یک بازیکن هستم اما علاقه ای به جذب پدرو مهاجم بارسا ندارم و او هدف من نیست.

 

 

سخنان مورینیو میتواند خیال فن خال را راحت کند. چندی پیش فن خال اعلام کرد به دنبال خرید یک مهاجم عالی است که از پدرو و مولر نام برده شد. چلسی یکی از تیمهای لیگ برتری بود که پدرو به ان لینک شده اما با توجه به گفته های مورینیو مشخص میشود که انها خیال خرید این بازیکن اسپانیایی را ندارند. و حالا سایر تیمها از جمله ارسنال، لیورپول و منچستر یونایتد میتوانند برای خرید این ستاره ابی اناری پوش رقابت کنند.


چلسی در این روزها به دنبال خرید جان استونز بوده اما پیشنهاد انها برای این مدافع ملی پوش رد شد. به نظر میرسد چلسی قصد پا پس کشیدن ندارد و مورینیو میخواهد خط دفاعی تیمش را تقویت کند تا رکورد گل خورده فصل قبل خود را بهبود ببخشد. انها میخواهند پیشنهاد بیشتری را برای اورتون ارسال کنند.


مورینیو گفت: من به دنبال یک مدافع هستم تا تعادل تیم را کامل سازم  و پس از ان ما اماده هستیم تا پاسخ دهیم به هر چیزی که قرار است برای بازیکنانمان اتفاق بیوفتد. اگر یکی از بازیکنان ما مایل است در یک موقعیت خاص ما را ترک کند و اگر ما موافق باشیم با خروج ان بازیکن، باید بلافاصله پاسخ دهیم و به دنبال شخص دیگری باشیم. چون در حال حاضر تیم بالانس دارد و بازیکنی کم ندارم اما در صورت خروج بازیکنی باید به فکر جانشین باشم.


مورینیو در مورد لینک شدن پدرو به چلسی گفت: من پنج تا وینگر (بال راست) دارم که همین تعداد کافی است اما اگر یکی از انها را از دست بدهم شاید به دنبال کسی باشم اما در حال حاضر نه.

این برای ما یک چالش بزرگ است که ما با همان تیم فصل قبل و همان ترکیب لیگ جدید را اغاز میکنیم. تنها بازیکنی که نمیخواهد فصل اینده در چلسی و استمفوردبریج باشد محمد صلاح است. من اینده او را در تیم دیگری میبینم. اگر پیشنهادی برای او به ما برسد من خوشحال میشوم چه به صورت قرضی باشد چه دائمی.


و در اخر مورینیو در مورد فیلیپه لوئیز گفت اگر اتلتیکو او را میخواهد باید بهای او را بپردازد در این صورت مشکلی با خروج او ندارم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد