کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: چلسی برای پیشرفت به بازیکنان جدید نیاز ندارد

ژوزه مورینیو مطمئن است که چلسی بدون خرید های قابل توجه در نقل و انتقالات تابستانی هم می تواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند.

 آبی های لندن تاکنون تابستان نسبتاً آرامی را سپری کرده اند و تنها رادامل فالکائو به صورت قرضی جانشین دروگبا شده و به دنبال جدایی پتر چک نیز آسمیر بگوویچ جذب شده است.

  

به گزارش Sky Sports، مورینیو گفت:


در این لحظه ما بازیکنی نمی خواهیم. البته که باید آماده باشیم چون بازار باز است و اگر کسی با پیشنهادی قابل توجه برای جذب بازیکنان ما بیاید، باید آماده واکنش باشیم. ما به یک مدافع چپ نیاز داریم چون فکر می کنم فیلیپه لوئیز را خواهیم فروخت، بنابراین باید وارد بازار شویم. اما در پست های دیگر ما جایی نداریم.

از مورینیو پرسیده شد که آیا در این فصل چمپیونزلیگ را هدف قرار نداده است، و وی پاسخ داد:


این هدف اصلی من نیست. من تنها یک هدف دارم و آن پیروزی در دیدار فرداست. من هیچ هدف دیگری به جز پیشرفت، پیشرفت و پیشرفت ندارم. این چالش زیبایی است که بدون هیچ بازیکن جدیدی پیشرفت کنیم. فکر می کنم بازیکنانی که ما داریم خوشحال هستند چون باشگاه به آنها اعتماد دارد. ما می گوییم: 'شما قهرمان هستید، ما به شما اعتماد و باور داریم.'

ما دقیقاً همان بازیکنان را داریم، و ترکیب و تیم اساساً همان است. ما فقط تلاش خواهیم کرد تا برخی چیز ها را اضافه کنیم، ما مقابل تیم هایی رقابت می کنیم که به خاطر پول هایی که پرداخت کرده اند، بهتر خواهند شد. تیمی که یک، دو، سه یا چهار بازیکن می خرد و 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون یورو هزینه می کند پیشرفت خواهد کرد. بنابراین ما باید با داشته های خود پیشرفت کنیم. ما تلاش می کنیم تا به آنها خصوصیات جدید بدهیم، تلاش می کنیم تا کمی غیرقابل پیش بینی تر باشیم و فصل را با انگیزه بالا پشت سر بگذاریم.


منبع:طرفداری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد