کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است. 

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Mundo Deportivo، آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال به طور جدی پرداخت رقم فسخ قرارداد سرجی سمپر از بارسلونا را بررسی می کند، کسی که به عنوان یکی از آینده دار ترین محصولات لاماسیا در سال های اخیر شناخته می شود.

♦ به گزارش  Marca، رودریگز، ملی پوش سوئیسی تیم ولفسبورگ مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.  رئال مادرید قصد دارد با فروش فابیو کوئنترائو به سراغ ریکاردو رودریگز از از ولفسبورگ برود.

♦ به گزارش Mundo Deportivo،  آدریانو قصد دارد از بارسلونا جدا شده و به رم بپیوندد و به توافقات اولیه با باشگاه ایتالیایی نیز دست پیدا کرده است. 

♦ به گزارش  AS، فلورنتینو پرز قصد دارد به کاپیتان اول تیم خود سرخیو راموس به مذاکره برای تمدید قرارداد وی بپردازد و این بازیکن با تعصب را در لوس بلانکوس ماندگار کند.

♦ به گزارش  Marca، تیم منچستر یونایتد به رئال مادرید گفته باید برای به خدمت گرفتن داوید دخیا سرخیو راموس و کیلور ناواس را به آن ها واگذار کند یا اینکه مبلغ 28 میلیون پوند برای دروازه بان اسپانیایی بپردازند.

♦ به گزارش  AS، فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی تیم یوونتوس در رادار تیم بارسلونا قرار گرفته است. قبلا دیگر غول اسپانیایی یعنی رئال مادرید نیز به این بازیکن لینک شده بود.

♦ به گزارش  AS، تیم رئال مادرید به خدمت گرفتن لین لیانگ مینگ مدافع چینی تیم گوانگژو بسیار نزدیک است. قیمت این بازیکن 19 ساله 300 هزار یورو ارزیابی شده است. 

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپرت، یولیان درکسلر با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است. تیم آلمانی دیروز تایید کرد که به بازیکنش اجازه صحبت کردن با بیانکونری را داده است. خبرنگار گاتزتا معتقد است یوونتوسی ها با حقوق سالانه 2.6 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله، با درکسلر به توافق رسیده اند. 

♦ به گزارش  دی مارتزیو، رم به دنبال پول نقد برای خرید محمد صلاح و ادین ژکو است و ممکن است در این راه رومانیولی را قربانی کند. رم با 25 میلیون پیشنهادی میلان موافقت خواهد کرد.

♦ به گزارش اسپورت ایتالیا و گاتزتا، با وجودعلاقه شدید ناپولی به روبرتو سوریانو، این بازیکن خواهان پیوستن به میلان است و همچنان منتظر پیشنهاد روسونری می باشد.

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه رم ایتالیا در نظر دارد وویچک شزنی، سنگربان آرسنال را به خدمت گیرد. گفته می شود باشگاه آژاکس آمستردام نیز به جذب این سنگربان 25 ساله علاقمند است.

♦ به گزارش Corriere dello Sport، تیم های اینتر میلان و وولفسبورگ بر سر رقم 18 میلیون یورو برای انتقال ایوان پریشیچ به توافق رسیدند و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

♦ به گزارش Gazzetta.it، سرخیو رومرو دروازه بان فصل گذشته سمپدوریا حال با تیم منچستر یونایتدبه توافقات نهایی دست یافته است و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Daily Star، باشگاه موناکو اجازه داده که ژوآئو موتینیو هافبک پرتغالی این تیم به آرسنالبپیوندد. مشتری دیگر این بازیکن رقیب سنتی توپچی ها یعنی تاتنهام اسپرز بود.

♦ به گزارش Evening Standard، تیم وست هم قصد دارد استبان کامبیاسو بازیکن سابق فصل گذشته لستر سیتی را به خدمت بگیرد چرا که  در مذاکرات با بارسلونا برای به خدمت گرفتن الکس سانگ به مشکل برخورده اند. 

♦ به گزارش Daily Mirror، بنا به خواسته برندن راجرز، تیم لیورپول قصد دارد لوکاس دینیه دفاع چپپاریس سن ژرمن را به خدمت بگیرد. سرمربی قرمزها خواسته چه به طور دائمی چه به صورت قرضی این انتقال صورت گیرد.

♦ به گزارش منابع Sky، تیم نیوکسل قصد دارد شانسل امبمبا مدافع جوان و مستعد تیم اندرلشت را به خدمت بگیرد. این بازیکن بسیار علاقه مند است که به الکساندر میتروویچ هم بازی سابق خود، در سنت جیمز پارک بپیونند.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Bild، مهاجمی که لوئیز فن خال قصد دارد برای منچستر یونایتد به خدمت بگیرد توماس مولر است و شیاطین سرخ به مسئولان بایرن مونیخ مبلغ 70 میلیون پوند( 100 میلیون یورو) را پیشنهاد داده اند.

♦ به گزارش RevierSport، راجر ویتمن ایجنت یولیان دراکسلر می گوید که این بازیکن به هیچگونه توافقات شخصی با یوونتوس نرسیده است و شایعات در این مورد اشتباه است. وی اظهار داشت که "جول" با در نظر گرفتن برخی مسائل نظر خود را در مورد این انتقال به زودی اعلام خواهد کرد. 

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش Sud Ouest، تیم استون ویلا با فروش بنتکه به لیورپول قصد دارد برای این بازیکن جانشینی پیدا کند و بازیکن 20 میلیون یورویی بوردو یعنی دیگو رولان مد نظر آن ها قرار گرفته است.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش روزنامه شیلیایی ال مرکوریو،  در حالی که طی روزهای اخیر از علاقه لیورپول به گری مدل شنیده می شود، پیرو آسیلیو قویا تاکید می کند که اینتر قصد ندارد این بازیکن را بفروشد.

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد