کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بارتومئو: هیچ پیشنهادی را برای پدرو دریافت نکرده ایم

از چلسی، منچستریونایتد و آرسنال به عنوان باشگاه های علاقه مند به جذب پدرو رودریگز نام برده می شود، اما رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تا به اکنون پیشنهادی را برای خرید این بازیکن دریافت نکرده است.
به گزارش سایت Goal، جوزپ بارتومئو دریافت هر پیشنهادی برای پدرو رودریگز را که به شدت به تیم های لیگ برتر انگلستان لینک می شود، رد کرد. شنیده ها حاکی از این است که چلسی، منچستریونایتد و آرسنال به جذب این بازیکن 27 ساله علاقه مند هستند. بارتومئو در این باره گفت:
  
ما هیچ پیشنهادی را برای هیچ بازیکنی دریافت نکرده ایم. من این حرف سرمربی مان را یاد آور می شوم: "اگر تیمی خواهان خرید بازیکنان ماست باید بند جداسازی آن بازیکن را فعال کند". تا به اکنون هیچ تیمی پیشنهادی را ارائه نداده است، بنابراین ما در این زمینه خونسرد هستیم.
اگر پدرو در بارسا ماندگار شود، او برای کسب جایگاهش در تیم باید با نیمار، لوییز سوارز، مسی و همچنین جوانان باشگاه همچون ساندرو رامیرز و مونیر الحدادی رقابت کند. همچنین با اضافه شدن آردا توران به ترکیب تیم در ماه ژانویه 2016، رقابت برای کسب جایگاه در تیم بیش از پیش رقابتی خواهد شد.

بارسلونا در حال حاضر در تور پیش فصل آمریکا به سر می برد. آن ها بازی اولشان را با نتیجه 2-1 مقابل لس آنجلس گالکسی با پیروزی پشت سر گذاشتند و در بازی دوم، روز شنبه باید در مقابل منچستریونایتد قرار بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد