کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بوسکتس: پدرو در مورد آینده اش مردد است

سرجیو بوسکتس درباره شایعات جدایی پدرو رودریگز و پیوستن وی به یکی از تیم های لیگ برتری صحبت کرده است.
 سرجیو بوسکتس فاش کرده است که هم تیمی نیمکت نشینش - پدرو رودریگز - در مورد آینده اش در باشگاه مردد است. پدرو که در فصل گذشته و با اضافه شدن لوییز سوارز به بارسلونا، جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم را از دست داد، اکنون مورد توجه تیم های انگلیسی قرار گرفته است.
  
به گزارش سایت Goal، پس از کسب سه گانه در فصل گذشته با همکاری های بسیار خوب سوارز، مسی و نیمار، به نظر می رسد که پدرو دیگر جایی در برنامه های لوییز انریکه نداشته باشد. حتی سرمربی بارسلونا اعلام کرده است که این باشگاه در صورتی که مبلغ بند جداسازی پدرو را از باشگاه دیگری دریافت کند، با فروش این بازیکن موافقت خواهد کرد. در همین حال، بوسکتس درباره پدرو گفت:
 

من با پدرو صحبت کرده ام، اما نمی توانم حرف های او را بازگو کنم. من می توانم مردد بودن او درباره ماندن در باشگاه را درک کنم، زیرا او می خواهد در ترکیب اصلی بازی کند. ما تیمی سرشار از بازیکنان عالی را در اختیار داریم و این امر کار را برای او مشکل می کند. در نهایت تصمیم اصلی با اوست، اما من امیدوارم که او در تیم بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد