کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: چک اسطوره باشگاه چلسی بود، من را با او مقایسه نکنید

دروازه‌بان بلژیکی چلسی با اشاره به اینکه پتر چک اسطوره این باشگاه بوده از هواداران این تیم خواست که او را با دروازه‌بان ۱۱ فصل گذشته‌ تیم‌شان مقایسه نکنند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، پتر چک در اوایل ماه جولای به 11 سال حضورش در چلسی خاتمه داد و پس از تصاحب 15 عنوان قهرمانی با این تیم، با قراردادی چهار ساله به ارزش 11 میلیون یورو به جمع  توپچی‌های لندن پیوست.
  
تیبو کورتوا که پس از بازگشتت از اتلتیکومادرید به چلسی با عملکرد خوبش در این تیم، پتر چک را در استمفوردبریج نیمکت‌نشین کرد، به خبرنگاران گفت: چک اسطوره باشگاه چلسی بود و شاید بشود گفت که او حتی حمایت بیشتری را از جانب هواداران داشت ولی من همیشه بهترین عملکردم را برای چلسی به معرض نمایش خواهم گذاشت. فصل گذشته عالی بود و ما جام اتحادیه و لیگ برتر را فتح کردیم، امیدوارم بتوانیم جام‌های بیشتری را تصاحب کنیم و از عنوان قهرمانی‌مان در لیگ برتر دفاع کنیم.
وی افزود: کاری که پتر در چلسی کرد، استثنایی بود. امیدوارم من هم به اندازه او به عناوین قهرمانی برسم، هرچند در مجموع چشم به عناوین او ندارم.البته که دوست دارم تا جای ممکن به عناوین قهرمانی برسم ولی چشم به دستاوردهای پتر چک نخواهم داشت. کاری که که پتر در چلسی با دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و جان تری انجام داد، فوق‌العاده بود.
چک 33 ساله که با دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی در کنار مسعوت اوزیل آلمانی و الکسیس سانچس شیلیایی تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکنان آرسنال شد، در طول یازده سالی که در چلسی بود با این تیم چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا کسب کرد.
دروازه‌بان بلژیکی آبی‌پوشان لندنی در پایان خاطرنشان کرد: حالا دوره جدیدی است و نمی‌خواهم با چک مقایسه شوم. من بازیکنی جدید هستم و سبک خاص خودم را دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد