کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ده‌بروین از نظر ذهنی خیلی ضعیف بود

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که کوین ده‌بروین، هافبک سابق این تیم از لحاظ ذهنی برای این تیم ضعیف بوده است.




 ده بروین فصل گذشته با 18 میلیون پوند از چلسی راهی ولفسبورگ شد و با عملکرد استثنایی که در این تیم داشت، حال منچسترسیتی به دنبال جذب او با 50 میلیون پوند است. ده بروین 20 پاس گل به هم تیمی هایش داد و از ستون‌های اصلی موفقیت ولفسبورگ بود ولی مورینیو عنوان کرد که از فروش او پشیمان نیست.
  
او گفت:" برایش خوشحالم زیرا او پسر خوبی است. می‌خواستم او را حفظ کنم ولی او نتوانست برای حفظ جایگاهش در باشگاه بجنگد. به من گفت که در شخصیت او، جنگیدن برای جایگاه در باشگاه وجود ندارد. او به تیمی نیاز داشت که مطمئن باشد در آن بازی خواهد کرد. من به او گفتم، اینجا چلسی است و تو خیلی جوان هستی. ادن هازارد، ماتا ، ویلیان و شورله را داریم و نمی‌توانم به تو قول فیکس شدن بدهم. به من گفت که خوشحال نیست. خوب تمرین نمی‌کرد و وقتی از او درخواست کردم که روندش را تغییر دهد، به من گفت که سبکش به همین طریق است. بنابراین، من شرایط ذهنی او را در نظر گرفتم و به او فرصت جدایی دادم."



ورزش سه

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed m.h جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 18:29

اقا بهنام پاسخ سوال شما در قسمت انتهایی نظر خودتون داده شده.

بهنام(طرفداراقای خاص) جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 14:23

امیدوارم پدرو به تیم اضافه بشه اقا سعید به نظر شما چلسی پدرو رو میخره؟؟

Saeed m.h: سلام بهنام جان . فک نکنم . یکی از گزینه ها بود اما با توجه عملکرد خوب موزس تو بال راست و چپ احتمالا کسی رو تو پست وینگر راست نخریم. موزس تو بازی قبلی هم تو پست وینگر راست بازی کرد هم چپ تو هر دو پست خیلی عالی بازی کرد واسه همین مورینیو گفت به تیم دیگه نمیدمش. تنها سه تا بازیکن هستند که احتمال خریدشون هست. ویتسل _ بابا رحمان _ استونز _ دو مدافع یک هافبک وسط. هر سه عالی بازی میکنن. امیدوارم این سه بازیکن خریداری شن. در مورد پدرو هم باید بگم منچستر لیورپول و ارسنال به شدت دنبالشن و یکی میخرش. من احتمال میدم ارسنال باشه. به خاطر سانچز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد