کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میزان درآمد تیم های لیگ برتر انگلستان از تبلیغ روی پیراهن

تیم های لیگ برتر انگلستان در فصل 2016-2015 مجموعاً 222/85 میلیون پوند را از تبلیغات روی پیراهن خود به دست خواهند آورد. در این میان، سهم بعضی باشگاه ها بیشتر از 750 هزار پوند در تمام طول فصل نخواهد بود.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/large/public/contents/user199008/news/ozil-haz-schwein-hend.jpg?itok=KY1DHEbk

به گزارش سایت Mirror، برای اولین بار در تاریخ، باشگاه های انگلیسی در طول تنها یک فصل بیشتر از 200 میلیون پوند را از تبلیغات روی پیراهن خود به دست خواهند آورد.

 

 

چلسی - قهرمان فصل گذشته - که قرارداد جدیدی را با شکرت یوکوهاما امضا کرده است، در فصل آینده 40 میلیون پوند را از تبلیغات روی پیراهن خود کسب خواهد کرد.


منچستریونایتد که از سال گذشته کمپانی شورلت را روی پیراهن خود تبلیغ می کند، مبلغ اعجاب انگیز 47 میلیون پوند را به دست خواهد آورد. این مقدار برابر 21/5 درصد کل مبلغیست که تیم های انگلیسی در فصل آینده از تبلیغات روی پیراهن خود به دست خواهند آورد.


آرسنال (30 میلیون پوند)، لیورپول (25 میلیون پوند) و سیتی (20 میلیون پوند) از دیگر تیم های حاضردر 5 تیم بالای این جدول هستند.


تاتنهام با دریافت 16 میلیون پوند، تنها تیم دیگری از انگلستان است که بیشتر از 10 میلیون پوند را به دست می آورد. در مجموع، مبلغ دریافتی این 6 باشگاه از اسپانسرهای خود برابر 81 درصد کل مبالغ دریافتی تیم های لیگ برتر است.


بورنموث با دریافت 750 هزار پوند، کمترین مبلغ را در بین تیم های لیگ برتر کسب خواهد کرد. مجموع مبالغ دریافتی این فصل لیگ برتر از اسپانسرهای روی پیراهن با رشدی 16 درصدی نسبت به فصل گذشته (191/35 میلیون پوند) همراه بوده است. این مبلغ همچنین بیش از دو برابر مبلغیست که تیم های بوندسلیگا در این فصل از طریق اسپانسر روی پیراهن دریافت خواهند کرد (101 میلیون پوند).


 

منچستریونایتد شورلت 47 میلیون پوند
چلسی یوکوهاما 40 میلیون پوند
آرسنال هواپیمایی امارات 30 میلیون پوند
لیورپول استاندارد چارترد 25 میلیون پوند
منچستر سیتی اتیحاد 20 میلیون پوند
تاتنهام AIA 16 میلیون پوند
نیوکاسل وونگا 6 میلیون پوند
وستهم بت وی 6 میلیون پوند
اورتون چنگ بیر 5/3 میلیون پوند
استون ویلا دافا بت 5 میلیون پوند
ساندرلند بیدوست 5 میلیون پوند
کریستال پالاس منشن 5 میلیون پوند
سوانزی  GWFX 4 میلیون پوند
استوک سیتی بت 365 3 میلیون پوند
واتفورد سایت 138 1/4 میلیون پوند
وست برومویچ اینتوئیت کوئیک بوکز 1/2 میلیون پوند
لسترسیتی کینگ پاور 1 میلیون پوند
نورویچ سیتی آویوا 1 میلیون پوند
ساوتهمپتون وتو 1 میلیون پوند
بورنموث منشن 750 هزار پوند




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد