کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از مردن و ترک این دنیا می ترسم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، پرده از بزرگترین ترسش در زندگی برداشت و اعتراف کرد که از مرگ می ترسد.


 مربی پرافتخار پرتغالی باشگاه چلسی که در مصاحبه با "London Evening Standard" شرکت کرده بود، در پاسخ به بزرگترین ترس زندگیش گفت:" از مردن می ترسم.
  
دوست دارم سال ها در کنار کسانی که عاشقشان هستم زندگی کنم. از اینکه روزی مجبورم این دنیا را ترک کنم هراس دارم."
مورینیو در مورد چگونگی مواجه با لحظات دشوار در حرفه و زندگی شخصی اش گفت:" همیشه عکسی از فرزندانم همراه من است و هرگز آن را از خودم جدا نمی کنم. به دعا هم ایمان دارم. بحث خرافات نیست؛ این اعتقاد من است. شک ندارم اگر روزی این عادات را ترک کنم، شکست خواهم خورد."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد