کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هافبک چلسی علاقه ای به ترک این تیم ندارد.

هافبک آفریقایی باشگاه چلسی عنوان کرد که قصد خروج از این باشگاه را ندارد.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،  هافبک 28 ساله و نیجریه ای باشگاه چلسی، جان اوبی میکل، که پس از جان تری، دومین بازیکن قدیمی حاضر در ترکیب فعلی تیم است، قصد دارد دهمین فصل حضورش در چلسی را نیز پشت سر بگذارد . علاقه ای به ترک استمفوردبریج ندارد.

 

 

وی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه عنوان کرد: “من میخواهم بمانم و مربی نیز از من میخواهد که بمانم. من دوسال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و از حضور در اینجا خوشحال هستم. من دوست دارم در اینجا بمانم چون دوستان خوبی در اینجا دارم و خانواده ام از زندگی در لندن راضی هستند. “


منبع:متاورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد